Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
جالب است بدانید؛

قطعات خودروهای چینی ساخت کجاست؟

سه شنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۵:۳۵ | کد خبر: CP- ۲۱۲۱ | سرویس: یادداشت
کارپرسبابک صدرایی:
شرکت خودروسازی چری که به عنوان بزرگترین صادر کننده خودروی کشور چین شناخته می شود در تولید محصولات جدید و استراتژیک خود مانند تیگو5 و آریزو5 با قطعه سازان و تیمهای معتبر خدمات مهندسی همکاری گسترده ایی را آغاز کرد.
کار پرس / امروزه ارتباطات جهانی و همکاری درست بین المللی نقش تعیین کننده ایی را در میزان موفقیت یک نهاد تولیدی و صنعتی دارد و شاید بتوان گفت که در مواقعی میزان قدمت  مهم نبوده بلکه مدیریت در میزان بهره گیری از قابلیت های دیگران توان را نشان می دهد.

این رویه در صنعت خودروسازی کشور کره آغاز شد و برندهای کیا و هیوندای در کمترین زمان ممکن با بهره گیری از تجربه بزرگان این صنعت توانستند بلندترین راه را در کوتاه ترین زمان ممکن طی کنند .

 این روند مورد توجه چینی ها قرار نیز گرفته ، اژدهای زرد نیز تمام توان خود را بسیج کرده تا کیفیت محصولات تولیدی خود را به نحو چشمگیری ارتقاء دهد و در این بین خودروسازان بزرگ چینی در حال انتقال تکنولوژی و همکاری های وسیع با غولهای بزرگ این صنعت هستند، به طور مثال شرکت خودروسازی چری که به عنوان بزرگترین صادر کننده خودروی کشور چین شناخته می شود در تولید محصولات جدید و استراتژیک خود مانند  تیگو5 و آریزو5  با قطعه سازان و تیمهای معتبر خدمات مهندسی همکاری گسترده ایی را آغاز کرد.

 وجود قطعه سازان معتبری چون جانسون-دلفی-ولئو-بوش و همچنین شرکت های مهندسی چون لوتوس و بنتلر نشان می دهد شرکت چری و خودروسازان طراز اول عزم خود را برای تولید محصولاتی با کیفیت طراز اول و دارای تکنولوژی جهانی جزم کرده اند که در ادامه به معرفی برخی از این قطعه سازان بزرگ که با شرکت های چینی  فعالیت دارند می پردازیم.

شرکت دلفی: شرکت بزرگ آمریکایی که در زمینه سیستم های برقی، قطعات و ماژول های خودرو فعالیت می کند و توسط شرکت جنرال موتورز در شهر میشیگان راه اندازی شد و دارای 29 کارخانه تولیدی ، 126 شرکت تابعه و 15 مرکز تحقیق و توسعه در 32 کشور جهان می باشد

جانسون کنترلز:شرکت آمریکایی و چند ملیتی که در زمینه طراحی و تولید کلیه ادوات و تجهیزات داخلی خودرو و انواع سیستم های باتری فعالیت دارد و از سال 1885 تاسیس گردید ،دارای 1600 مرکز فروش در 6 قاره جهان می باشد و 251 امین شرکت بزرگ جهان شناخته می شود.

 

منبع : عصر ایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

قطعات خودروهای چینی ساخت کجاست؟

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است