کارپرس / گزارش تصویری: آنطور که بنظر می رسد تاکیدات مدیریت جدید ایساکو بر رویکرد کیفی تبلیغاتی، نمایشگاهی و رسانه ای باعث شده تیم جوان ارتباطات شرکت امداد خودروی ایران با ترک کلیشه های معمول نمایشگاهی و استفاده از طراحی مدرن و بهره مندی از جادوی رنگ بتواند غرفه ی ویژه ای در نمایشگاه خودرو مشهد برای خود دست و پا کند، بطوری که تفاوت جدی این غرفه با سایر غرف موجود در نمایشگاه اسباب مخاطبت بیشتر مراجعین را بوجود آورده است.
از سوی دیگر بهره گیری از اصل "چالش" در تولید محتوای غرفه که به طرحی مسابقه "روشنش کن" انجامیده است توانسته مخاطبین زیادی را جذب این غرفه کند و همین امر میزان ماندگاری مخاطب در غرفه را افزایش و در نهایت به شکل گیری تعامل موفق تری بین برند و مخاطب کمک کرده است.
شایان ذکر است در چالش روشنش کن" کارشناس فنی امداد خودرو پیش از مسابقه تعدادی ایراد که بروز آن در شرایط عادی محتمل است را در خودروی 206 ایجاد می کند، حال شرکت کننده باید در زمانی مشخص ایرادها را تشخیص داده و برطرف کند! برنده علاوه بر دریافت جایزه امتیاز شغل امدادگری را نیز بدست می آورد!
توجه شما را به گزارش تصویری از این غرفه ی متفاوت جلب می کنیم.
نظر شما چیست؟
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان