تماشا کنید:

نسخه ی جدید تویوتا GT۸۶ عرضه می شود

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۷:۲۵ | کد خبر: CP- ۶۷۰۸ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
پیشرانه مورد استفاده در تویوتا GT86 Club Series Blue Edition همان پیشرانه استاندارد ۴ سیلندر ۲ لیتری ۲۰۰ اسب بخاری به همراه جعبه دنده ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک است.
به گزارش کارپرس، واسط سال ۲۰۱۷ تویوتا برای اولین بار نسخه جدید GT86 از سری Club Series را با نامOrang Edition معرفی کرد. این نسخه همانطور که از نامش پیداست با رنگ خاص نارنجی و جعبه دنده دستی و اتوماتیک روانه بازار شده است.

 حالا نوبت نسخه جدیدی از تویوتا GT86 در سری Club Series رسیده است که نام آن Blue Edition بوده و برای بازار اروپا درنظر گرفته شده. پیشرانه مورد استفاده در تویوتا GT86 Club Series Blue Edition همان پیشرانه استاندارد ۴ سیلندر ۲ لیتری ۲۰۰ اسب بخاری به همراه جعبه دنده ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک است.

تویوتا برای خریداران این نسخه که تنها با رنگ آبی بفروش می رسد، علاوه بر عرضه پکیج Blue Edition یک پکیج ویژه با نام Performance Pack را نیز ارائه می کند.

در نسخه Blue Edition شاهد استفاده از قطعات مختلف نظر اسپویلر جدید، دیفیوزر، آینه های جانبی و جلو پنجره با رنگ مشکی می باشیم. ضمن آنکه در نسخه Perfrmance Pack از رینگ های جدید ۱۷ اینچ آلیاژی مشکی، سیستم تعلیق جدید، کالیپرهای ترمز بزرگ قرمز رنگ Brembo نیز استفاده شده است. در داخل کابین تمامی نسخه ها نیز از پوشش چرم مشکی استفاده شده است. این خودروی کوپه از اولین روز ماه June به فروش خواهد رسید.

برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط فروش تویوتا در ایران به آدرس  irtoya.com مراجعه فرمایید.

toyota GT8601

toyota GT8602

toyota GT8603
 
toyota GT8604
 
منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نسخه ی جدید تویوتا GT۸۶ عرضه می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است