Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

تویوتا کرولای هاچ‌بک ۲۰۱۹ رونمایی شد

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۰۷:۴۷ | کد خبر: CP- ۶۲۵۲ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
هاچ‌بک‌های کرولای 2019 قدرت خود را از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر خطی می‌گیرد.
به گزارش کارپرس، تویوتا جدیدترین کرولاهای هاچ بک 2019 خود را با فناوری پیشرفته و استایلی شیک‌تر در قالب یک خودروی جدید به بازار معرفی کرده و. بناست این خودرو براساس برنامه‌ریزی کمپانی در تابستان وارد بازار برخی از کشورها مانند شود.

 این خودرو در مقایسه با اسلافش تغییرات اساسی داشته که از جمله آنها می‌توان به قدرت سازگاری با کارپلی اپل، سامانه ارتباطی الکسای آمازون، سامانه احیاء شده تعلیق و پلت‌فرم TNGA  اشاره کرد.

toyota 210901

این کرولای جدید 5 درب، در مقایسه با نسل‌های پیشین خود دارای فاصله محوری بیشتری (3.8 سانتی‌متر) است و پهن‌تر از قبل شده و ارتفاع آن نیز از خودروهای پیشین این مدل یک سانتی‌متر کوتاه‌تر است.

toyota 210902

هر دو مدل SE و XSE از چراغ‌های جلو و عقب LED، دیفیوزرهای عقب کرومی و چرخ‌های آلیاژی 16 تا 18 اینچی بهره می‌برند. اما در مدل XSE CVT رینگ 18 اینچی، مه‌شکن‌های LED، جلوپنجره کرومی و سامانه نورپردازی تطبیقی جلو به صورت انحصاری وجود دارد.

toyota 210903

این خودروی هاچ بک 2019  تویوتا درمدل بازار آمریکا در رنگ‌های آبی شعله‌ای، برفی مرواریدی، نقره‌ای متالیک، مسکی نیمه شب، برنز طلایی یا اکسید شده ارائه می‌شود.

toyota 210904

در مدل SE، شاهد یک سامانه تهویه هوای خودکار تک ناحیه‌ای، روکش چرمی برای اهرم دنده، اهر تعویض دنده زیر فرمان، ترمز پارک الکترونیک، سیستم کلید هوشمند سه دره و دو خروجی USB در جلو هستیم. اما در نسخه XSE شما از یک سامانه تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، روکش‌های چرمی کمبو، صندلی‌های جلوی مجهز به گرمکن و 8 وضعیت برای تغییر موقعیت صندلی بهره می‌برید. تویوتا از کرولای هاچ‌بک 2019 رونمایی کرد

هاچ‌بک‌های کرولای 2019 قدرت خود را از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر خطی می‌گیرد. از آنجا که این خودرو از اسلاف خود سبک‌تر و کوچکتر است بسیار سریع‌تر از مدل‌های قبلی که از  موتور 1.8 لیتری بهره می‌بردند، ظاهر شده است. موتور این خودرو با یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته دستی یا یک CVT جدید داینامیک- شیفت هماهنگی خواهد داشت.

toyota 210905

این خودرو به سامانه امنیتی فعال، سامانه ممانعت از برخورد با مکانیسم تشخیص عابران، کنترل کروز راداری در طیف سرعتی کامل، سامانه هشدار دهنده تغییر خطوط با قابلیت کمک به راننده، سامانه روشنایی در طیف گسترده و سیستم شناسایی علائم جاده‌ای مجهز خواهد شد.

toyota 210906

منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تویوتا کرولای هاچ‌بک ۲۰۱۹ رونمایی شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است