Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشای کنید:

پرادو جدید ۲۰۱۸ در فرانکفورت رونمایی شد

پنج شنبه | ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۷:۵۸ | کد خبر: CP- ۳۸۴۴ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
مشتریان اروپایی قادرند بین مدل‌های سه یا 5 در یک گزینه را انتخاب کنند. خودروها در 10 رنگ و سه تریم داخلی ترکیبی ارائه می‌شوند.
به گزارش کارپرس، در برخی از بازارها با نام پرادو شناخته می‌شود و در اروپا از سال 2009 با نام لندکروز فروخته شده است. بنابراین تویوتا به این باور رسیده که خودروی چند ساله‌اش نیاز به تغییر و تحول دارد. با توجه به این تصمیم نتیجه نهایی از لندکروزهای جدید برند تویوتا همان چیزی است که امروز در نمایشگاه خودرویی فرانکفورت 2017 شاهدش بودیم.

 کاملا مشخص است که جدیدترین عضو خانواده لندکروزهاست، اما از درون و برون مورد بازطراحی قرار گرفته و تغییرات زیادی کرده است.


prado 201801

ظاهر بسیاری از بخش‌های فلزی بدنه کاملا تغییر کرده است که درب موتور، سپرها، جلوپنجره، نمای عقب، چرخ‌ها و گلگیرهای جلو نیز در خودرو کاملا تغییر کرده است. با این وجود تغییرات تنها به ظاهر و زیباتر کردن خودرو ختم نمی‌شوند. برخی از تغییرات به راننده کمک می‌کنند تا با توجه به ابعاد بزرگ خودرو مانورهای بهتر و راحت‌تری را انجام دهد. خنک‌کننده‌های موتور در خودرو نیز ارتقاء یافته و در مجموع چند اینچ نیز به طول خودرو اضافه شده است.

prado 201802

ژاپنی‌ها برای این غول جذابشان، داشبورد، تجهیزات و کنسول مرکزی را با تفکر و طراحی ارتقاء داده‌اند. یک صفحه نمایش 8 اینچی در مرکز کنسول کمی پائین‌تر از جای همیشگی در مدل‌های قبلی قرار گرفته که شفافیت و حساسیت در آنها به مراتب بهتر از اسلافش به حساب می‌آید.
جدیدترین نسخه‌های پرادو در فرانکفورت

مشتریان اروپایی قادرند بین مدل‌های سه یا 5 در یک گزینه را انتخاب کنند. خودروها در 10 رنگ و سه تریم داخلی ترکیبی ارائه می‌شوند. یک موتور توربو دیزل چهار سیلندر 2.8 لیتری با یک سامانه انتقال قدرت دستی یا خودکار 8 سرعته هماهنگ می‌شود. موتور خودرو قدرتی برابر 177 اسب‌بخار از خود ارائه می‌دهد.
prado 201803

البته نمونه‌هایی از این خودرو نیز با موتور بنزینی 2.7 لیتری و جعبه دنده 5 سرعته و خروجی 161 اسب‌بخار ارائه می‌شوند.
prado 201804

 نمونه‌ای دیگر از این خودروی آفرودی پرطرفدار 4 لیتری با خروجی 249 اسب بخار و یک جعبه دنده 6 سرعته بین خودروها دیده می‌شود.
prado 201805

این خودرو در برخی از بازارهای اروپائی در دسترس است. اما بازار آمریکا نیز نباید از ارتقاهای و توسعه‌های صورت گرفته در این خودرو که به زودی روی لکسوس‌های GX پدیدار می‌شوند، متعجب شوند.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پرادو جدید ۲۰۱۸ در فرانکفورت رونمایی شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است