Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
گزارش تصویری؛

نگاهی به جشن خودرویی خسروانی در برج میلاد

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۷:۵۰ | کد خبر: CP- ۳۳۴۰ | سرویس: تصاویر
کارپرس:
شاید به جرات بتوان گفت که در کمتر نقطه ی دیگری از دنیا می توان خودرو را به اندازه ی کشور ما موثر در مناسبات اجتماعی دانست! خودرو در میان هموطنان ما دیگر به یکی از اعضای اصلی خانواده تبدیل شده است.

به گزارش کارپرس، بخشی از فضای نمایشگاهی برج میلاد که به سایت ورزش مشهور است و اکنون دیگر سالهاست که در آن نمایشگاه ها و برنامه های میدانی برگزار می شود همین جمعه ای که گذشت با ابتکار مجموعه نمایشگاه های خسروانی میزبانی برگزاری یک رویداد اجتماعی-اقتصادی جالب را برعهده داشت.  رویدادی که چاشنی اصلی اش شخصیت مشهور خودرو بود!  البته برگزاری چنین رویدادهایی در دنیا امری معمول است اما بعید می دانم بُعد اجتماعی رویدادهای میدانی که با عنوان کارشو در دنیا برگزار می شود به اندازه ی ایران قابل توجه بوده باشد!

از اشارات که بگذریم، آنچه بشکل ملموس در جشن خودرویی خسروانی به چشم می آمد میزان استقبال مردم تهران از این رویداد است، بطوری که صف ورود به سالن برگزاری تا ده ها متر در محوطه ی برج میلاد طولانی شده و اشتیاق مخاطبین برای ورود به این برنامه بشکل قابل توجهی دیدنی بود.

بی تردید برگزاری چنین رویدادهایی در کشور ما که سرانه ی مالکیت خودرو در آن بالاست در کنار نفع اقتصادی برای برگزار کنندگان به لحاظ سهولت برگزاری نسبت به نمایشگاه های سالانه می تواند تاثیرات جدی در جهت دهی و بازسازی تمایلات خودرویی مخاطبان ایرانی داشته باشد، اگر چه از منظر نگارنده، این رویداد می توانست به مراتب جذاب تر و پربارتر از آنچه بود برگزار شود اما به عنوان نخستین نوبت برگزاری آنهم توسط یک مجموعه خصوصی، از لحاظ اجتماعی درخور تحسین قلمداد می شود.

شایان ذکر است در این برنامه علاوه بر ایجاد فضای ویژه بازی برای کودکان و امکان ارائه ی اطلاعات خودرویی به مخاطبین و همچنین اجرای برنامه های ترکیبی فرهنگی، محصولاتی از شرکت های رامک خودرو، آرین موتور، پرشین موتور، کرمان موتور و مدیران خودرو در معرض دید عموم مردم قرار گرفته و همچنین حضور چهره های مشهور هنری در این مراسم به جذابیت عمومی آن افزود.

توجه شما را به تماشای تصاویری از این رویداد خودرویی جلب می کنیم:

 

تصاویر:

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نگاهی به جشن خودرویی خسروانی در برج میلاد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است