Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
همراه با گزارش تصویری؛

آغاز طرح امداد نوروزی کرمان موتور از ۲۷ اسفند لغایت ۱۷ فروردین

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۷ | کد خبر: CP- ۵۶۲۳ | سرویس: کرمان موتور
کارپرس:
طرح خدمات امداد نوروزی شرکت کرمان موتور به منظور امداد رسانی ویژه به مسافرین نوروزی دارنده خودروهای هیوندای، جک و لیفان توسط شرکت بم خودرو به عنوان بازوی خدمات پس از فروش کرمان موتور آغاز بکار خواهد کرد.

به گزارش کارپرس، مهندس نظام الدین وفا مدیر عامل شرکت بم خودرو در نشست خبری افتتاح طرح خدمات نوروزی کرمان موتور تصریح کرد طرح امداد نوروزی کرمان موتور با مشارکت شرکت بم خودرو، امداد خودرو رفاه ایرانیان و کانون اتومبیل رانی و جهانگردی با بیش از 2300 پایگاه امدادی سیار در سراسر کشور به امداد رسانی ویژه خواهند پرداخت.

در این طرح که از 27 اسفند 96 لغایت 17 فروردین 97 ادامه خواهد داشت بیش از 110 پایگاه امدادی ثابت نیز بصورت 24 ساعته آمادگی خواهند داشت تا به محصولات خودرویی کرمان موتور در سراسر کشور خدمات رسانی داشته باشند.  در این طرح بیش از 80 کانکس نیز به تامین قطعات لازم برای امدادگران می پردازند.

همچنین واحد بازرسی این شرکت در طول مدت اجرای طرح نحوه و کیفیت خدمات رسانی واحد های امدادی را از طریق بازرسی و نظر سنجی از مشتریان پایش خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، این شرکت به منظور تامین آسایش خاطر مسافران نوروزی در صورتیکه تایم تعمیرات اساسی خودرو به طول انجامد با اختصاص محل اسکان مناسب از مشتریان خود پذیرایی خواهد کرد.

شایان ذکر است شرکت کرمان موتور در اطلاعیه ای تاکید کرده است با عنایت به گزارشات واصله مبنی بر کلاهبرداری تعدادی از مراکز غیر مجاز و افراد سودجو که با سوء استفاده از نام تجاری شرکت کرمان موتور که اقدام به فروش کارت طلایی امدادی نموده‌اند به اطلاع عموم هموطنان و مشتریان محترم این شرکت می رساند از آنجایی که این شرکت تاکنون فعالیتی در خصوص ارائه و فروش کارت های اشتراکی نظیر کارت طلایی امداد نداشته، از مشتریان محترم تقاضا می‌گردد در صورت مواجه شدن با چنین مواردی مراتب را از طریق وب سایت رسمی این شرکت به آدرس kermanmotor.ir و یا شماره 42724-021 به مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت کرمان موتور اطلاع رسانی فرمایند.

 

تصاویر:

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آغاز طرح امداد نوروزی کرمان موتور از ۲۷ اسفند لغایت ۱۷ فروردین

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است