Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در پیست کارتینگ آزادی؛

کرمان موتور از مشتریان وفادار خود تقدیر کرد

شنبه | ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۹ | کد خبر: CP- ۵۲۹۶ | سرویس: کرمان موتور
کارپرس:
شرکت کرمان موتور با‌ایجاد باشگاه ویژه مشتریان، چند سالی است که برنامه‌های ویژه‌ای در نقاط مختلف کشور برگزار می‌کند و ‌این بار قرعه به پیست کارتینگ آزادی افتاده است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، روز پنجشنبه گذشته شرکت کرمان موتور با دعوت از چندی از مشتریان الماس، طلایی و نقره‌ای برنامه‌ای ویژه و البته آموزشی را در پیست کارتینگ آزادی برگزار کرد که احتمالا برای افرادی که تجربه اول آن‌ها بوده، فراموش نخواهد شد.
 
این برنامه شامل آموزش رانندگی با خودرو‌های کارتینگ و استفاده از تمامی امکانات تفریحی رفاهی مجموعه بود و در طول برگزاری، اساتید کارتینگ کشور چگونگی راندن با خودرو‌های کارتینگ و البته چگونگی راندن در پیست مخصوص را به مشتریان آموزش دادند.

پس از آموزش‌های کامل، مشتریان به صورت گروه‌های 5 نفره برای رقابت با یکدیگر به خط شروع پیست دعوت شدند تا مهارت‌های رانندگی خود را به رخ دیگران بکشند و البته برای سه جایزه ویژه‌ای که از سوی کرمان موتور در نظر گرفته شده بود، تلاش کنند.

البته خودرو‌های کارتینگی که برای‌این رقابت انتخاب شده بودند، خودرو‌های رنتال و همگانی بودند و راندن با خودرو‌های حرفه‌ای تر مستلزم دریافت گواهینامه‌های مخصوص و گذراندن دوره‌های ویژه‌ای است که در مجموعه کارتینگ آزادی برگزار می‌شود.

باشگاه مشتریان کرمان موتور در حال حاضر خدمات گسترده‌ای را به اعضای خود ارائه می‌دهد که شامل تخفیف در خرید، اولویت در ثبت نام و تسریع در تحویل خودروهای جدید و خدمات پس از فروش ویژه می‌شود.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کرمان موتور از مشتریان وفادار خود تقدیر کرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است