Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
همزمان با روز صنعت ومعدن؛

مشتریان کرمان موتور صاحب باشگاه شدند

دوشنبه | ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۷:۴۵ | کد خبر: CP- ۳۲۳۱ | سرویس: کرمان موتور
کارپرس:
باشگاه مشتریان کرمان موتور در راستای ایجاد ارتباط تعاملی بین شرکت و مشتریان و تسهیل در ارتباط بین مشتریان، با هدف افزایش وفاداری و رضایت مشتریان، دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات به منظور بهبود و گسترش خدمات به مشتریان ایجاد شده است.

به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، عضویت در این باشگاه برای تمام افراد آزاد و براساس آن از حداقل مزایا نظیر استفاده از پایگاه اطلاعات فروش و امثال آن برخوردار خواهند شد، اما مشتریان کرمان موتور با عضویت در باشگاه فرصت مناسبی برای بهره گیری بهتر از سرویس های شرکت و نیز آشنایی با بخش های مختلف و محصولات و خدمات را خواهند یافت.

براساس این گزارش، شرکت کرمان موتور مشتریان خود را بعنوان مهمترین دارائی شرکت و بعنوان شریک اصلی خود تلقی می کند و به همین منظور از مهمترین روش های ارتقاء رضایتمندی مشتریان را، ایجاد و حفظ و توسعه ارتباط موثر با آنان می داند.

این گزارش می افزاید: مشتریان و علاقمندان به عضویت در باشگاه مشتریان کرمان موتور از مزایای مختلفی از جمله کسب امتیاز اولیه عضویت، دریافت تخفیف ویژه خرید محصولات و تسریع در تحویل خودرو و ... برخوردار خواهند شد.

برای بهره مندی از دیگر جزئیات، مزایا و امتیازات باشگاه مشتریان کرمان موتور می توانید به نشانی این باشگاه در آدرس club.kermanmotorco.com مراجعه کنید. باشگاه مشتریان کرمان موتور پذیرای نظرات مشتریان و سایر بازدید کنندگان محترم نیز می باشد.

یادآور می شود که به زودی مزیت های مرتبط با خدمات پس از فروش و ... نیز در این باشگاه پیاده و اجرا شده و در اختیار مشتریان و اعضاء قرار خواهد گرفت.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مشتریان کرمان موتور صاحب باشگاه شدند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است