Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
همراه با تصاویر؛

گشتی در غرفه ی کرمان موتور در نمایشگاه خودرو کرمان

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۳:۳۶ | کد خبر: CP- ۱۸۴۱ | سرویس: کرمان موتور
کارپرس:
نمایشگاه خودو کرمان دیروز در حالی آغاز بکار کرد که شرکت کرمان موتور که به نوعی حق آب و گل از نمایشگاه این استان دارد با اعلام اخبار جدیدی در این رویداد حضور پیدا کرده است.

به گزارش کارپرس، شرکت کرمان موتور که در نمایشگاه خودروی کرمان با دو خودروی هیوندای آی 10 و آی 20 سنگ تمام گذاشته است اعلام کرد پس از این در حالی به عنوان نماینده ی رسمی شرکت هیوندای کره جنوبی در ایران فعالیت خواهد کرد که مجوز مونتاژ محصولات این برند را نیز خواهد داشت.

این شرکت اگرچه همچنان به ارائه ی محصولات دو برند Lifan و JAC خواهد پرداخت اما با ورود به مونتاژ محصولات هیوندای دامنه ی مشتریان خود را گستره تر خواهد کرد.

بر اساس اطلاعاتی که کرمان موتور در نمایشگاه خودرو کرمان ارائه کرده است، هیوندای آی 20 با موتوری 1400 سی سی و توان تولید 98 اسب بخار قدرت و گشتاوری 134 نیوتون متری و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک، دو کیسه ی هوای ایمنی و جشنواره ای از آپشن های رفاهی همچون تهویه اتوماتیک، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، آینه حساس به نور، سنسور نمایش باد لاستیک، سیستم کنترل پایداری، پخش DVD، کامپیوتر سفری، سنسور و دوربین عقب، فرمان برقی، استاندارد آلایندگی یورو 6 و... ارائه خواهد شد.

همچنین هیوندای آی 10 که بنا به اعلام کرمان موتور در بم مونتاژ خواهد شد مجهز به موتوری با ظرفیت 1250 سی سی و توان تولید 86 اسب بخار و گیربکس اتوماتیک 4 سرعته با انتقال قدرت به چرخ های جلو خواهد بود.

شایان ذکر است از میان امکانات این خودرو می توان به وجود دو کیسه هوا، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و ترمز های ABS-EBD و البته سیستم کنترل پایداری اشاره کرد.  هیوندای آی 10 نیز با استاندارد آلایندگی یورو 6 تولید خواهد شد.

این شرکت همچنین بزودی خودرو جک S3 را با موتور 1600 سی سی و توان تولید 118 اسب بخار قدرت و گیربکس CVT، دو کیسه هوا، سانروف، دی لایت، سنسور نور، سیستم کنترل پایداری، بلوتوث، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نمایش باد لاستیک و... روانه ی بازار خواهد کرد.

 کارپرس همچنان خواهد کوشید به محض اطلاع از قیمت خودروهای فوق شما مخاطبین گرانقدر را در جریان قرار دهد!

kermanmotor Exhibition01

kermanmotor Exhibition02

kermanmotor Exhibition03

kermanmotor Exhibition04

kermanmotor Exhibition05

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

گشتی در غرفه ی کرمان موتور در نمایشگاه خودرو کرمان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است