در ابتدای مراسم مهندس محمودی به تشریح اهداف و چشم انداز واحد امداد و فعالیت های انجام شده در این حوزه پرداختند. دکتر برنجی نیز ضمن تکریم از شرکت کرمان موتور و بم خودرو جهت برگزاری مراسم و توجه ویژه به آموزش، ابراز امیدواری نمودند که برگزاری مراسم های مشابه ضمن افزایش تعامل و همکاری هر دو شرکت، موجب ارتقاء سطح کیفی خدمات امدادی خواهد گردید.
در ادامه آقایان نجفی (سرپرست مرکز تماس امداد) و محمدی (سرپرست امداد عملیاتی) دقایقی را به توضیح مباحث مشتری مداری و تشریح وضیعت موجود پرداختند. برنامه آموزشی طی دو قسمت با تشریح نکات فنی محصولات لیفان ، جک و هیوندای آغاز گردید . واحد امداد شرکت کرمان موتور همواره سعی نموده با ساخت کلیپهای آموزشی ، تدوین جزوات آموزشی ، اعزام کارشناسان فنی جهت آموزش امدادگران در محل و برگزاری دورهها و سمینارهای آموزشی سطح کیفیت خدمات خود را ارتقا دهد.
منبع: اقتصاد آنلاین
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان