Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
توسط کارمانیا؛

طرح فروش بی وای دی S۶ و F۳ در نمایشگاه خودرو تبریز کلید خورد

پنج شنبه | ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۷:۴۹ | کد خبر: CP- ۳۷۹۱ | سرویس: کارمانیا
کارپرس:
معاونت فروش و خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا از پیش فروش محصولات بی وای دی S6 و F3 در نمایشگاه خودرو تبریز خبر داد و گفت:سانگ و تانگ تا پایان سال رونمایی می شود.
به گزارش کارپرس، محسن برازوان با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز در نمایشگاه تبریز حضور داشتیم در روز اول برگزاری شاهدیم که استقبال خوب بوده است، تصریح کرد:با محصولات S6  و F3  در نمایشگاه حضور داریم و شرایط ویژه ای را برای فروش این محصولات در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه شرایط اقساطی و پیش فروش برای محصول S6   برقرار است، گفت: در طرح پیش فروش خودروها مهر ماه و آبان ماه تحویل داده می شوند و در فروش اقساطی زمان تحویل آذر ماه تعیین شده است.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا  با اشاره به ورود F3 دنده ای به بازار طی دی و بهمن ماه، از برنامه ریزی برای ورود دو خودروی سانگ و تانگ به بازار خبر داد و تاکید کرد: براساس پیشرفت برنامه ها این دو خودرو در نمایشگاه تهران و یا کرمان رونمایی می شوند.

وی با اشاره به اینکه همانطور که در حال حاضر با بحران آب روبه رو هستیم در آینده با افزایش بحران آلودگی هوا نیز روبه رو خواهیم شد، ادامه داد:دولت می تواند یارانه هایی را به این خودروها برای استفاده در حمل و نقل عمومی اختصاص دهد، ضمن اینکه مصرف بنزین نیز با استفاده از خودروهای برقی کاهش می یابد، در کنار این خودرو اتوبوس های برقی نیز داریم.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا  همچنین به حضور کشنده تمام برقی کمپانی بی وای دی با آلایندگی صفر اشاره و اظهار کرد:این کشنده با وزن یک تن و توان کشندگی 5 تن برای فرودگاهها، کارخانه جات و کلیه مراکز مسقف و غیر مسقف با کارکردی ایمن و بسیار کارامد و پایدار مناسب است جرا که با 1 تا 1.5 ساعت شارژ توان کار تا 5.5ساعت با توان بالا را دارا است.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

طرح فروش بی وای دی S۶ و F۳ در نمایشگاه خودرو تبریز کلید خورد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است