Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

کارمانیا فروش اقساطی S۶ را آغاز کرد

پنج شنبه | ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۰۸ | کد خبر: CP- ۳۵۴۳ | سرویس: کارمانیا
کارپرس:
معاونت فروش و خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا با بیان اینکه اکنون دارای 15 نمایندگی هستیم و تا پایان سال در کلیه مراکز استانها نمایندگی ایجاد خواهیم کرد، گفت: پیش فروش خودروی F3 و همچنین فروش اقساطی S6 در نمایشگاه خودرو مشهد آغاز شده است.
به گزارش کارپرس، محسن برازوان با اشاره به اینکه شرکت کارمانیا با خودرو S6 وارد بازار شد، گفت:حدود یک سال و نیم است که برند کارمانیا در بازار خودرو حضور دارد و تقریبا حدود شش ماه است که در بازار خودرو با این محصول حضور داریم و توانستیم رضایت نسبی را از نظر قیمت و کیفیت نسبت به محصول S6 جلب کنیم.

وی با اشاره به اینکه فروش اقساطی خودروی S6 از نمایشگاه خودرو مشهد آغاز شده، گفت:شاهد استقبال متقاضیان از طرح فروش اقساطی بوده ایم. معاونت فروش و خدمات پس از فروش کارمانیا در ادامه با اشاره به اینکه بعد از حضور موفقیت آمیز این خودرو F3 را درنمایشگاه خودرو تهران رونمایی کردیم، اضافه کرد:البته از نمایشگاه خودرو تهران صبر کردیم تا بتوانیم زیرساخت های لازم برای عرضه این محصول در بازار خودرو را فراهم کنیم و اکنون در نمایشگاه مشهد با فراهم شدن این زیرساخت ها پیش فروش این خودرو آغاز شده است.

برازوان در ادامه با بیان اینکه با عرضه F3 سبد محصول ما برای افرادی که به دنبال سدان بودند کامل شده است، خاطرنشان کرد:البته برنامه هایی برای ورود محصولات دیگر نیز داریم به طوری که طی یک سال آینده F3 دنده اتوماتیک نیز وارد بازار ایران می شود و دو خودروی سانگ و تانگ نیز در راه بازار هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال برنامه ریزی برای ورود خودروی تانگ هستیم. وی ادامه داد:خودروی سانگ نیز در پاییز عرضه خواهد شد.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا با بیان اینکه خودروسازی کارمانیا یک شرکت نوجوان است و همکاران ما طی هفت ماه توانستند یک شرکت را از صفر به تولید برسانند، تصریح کرد:با تلاش صورت گرفته امروز خودروها را به موقع و بدون تاخیر به مشتریان تحویل می دهیم.

برازوان به توسعه خدمات پس از فروش اشاره و اضافه کرد:اکنون دارای 15 نمایندگی هستیم و تا پایان  سال در کلیه مراکز استانها نمایندگی ایجاد خواهیم کرد.

وی در ادامه به کیفیت خودروهای بی وای دی اشاره و تصریح کرد:کیفیت محصولات بی وای دی با سایر محصولات چینی قابل مقایسه نیست و خواهد توانست رقیب جدی برای  خودروهای کره ای و ژاپنی باشد و بر این باورم که با خودروهای بی وای دی دیدگاه مردم نسبت به خودرهای چینی تغییر خواهد کرد.

برازوان در ادامه درباره داخلی سازی نیز خاطرنشان کرد:خوشبختانه در مورد خودروی S6 به 20 درصد تولید داخلی رسیده ایم و در مورد F3 کار را با 20 درصد شروع می کنیم اما برنامه داریم که به 40 درصد داخلی سازی برسیم زیرا اعتقاد داریم خودروی F3 بازار گسترده ای خواهد داشت و از نظر اقتصادی و فنی داخلی سازی بیش از ٤٠ درصد هم برای این خودرو توجیه دارد.

وی با بیان اینکه بی وای دی بر خلاف بسیاری از شرکت های چینی به ویژه در زمینه خودروهای برقی صاحب تکنولوژی است و هدف ما این است که بتوانیم تکنولوژی را وارد کشور کنیم، تاکید کرد:در حوزه خودروهای پاک دارای دو مدل خودروهای هیبریدی و برقی هستیم که خودروی سانگ و تانگ در رده خودروهای هیبریدی قرار دارند.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا با اشاره به اینکه برای معرفی خودروهای برقی به بازار ایران برنامه گسترده ای داریم، افزود: با توجه به اینکه قیمت این خودروها بالا است برای مصرف کننده خانگی مقرون به صرفه نیست و به دنبال آن هستیم که دولت را قانع کنیم که برای سرمایه گذاری در این بخش به منظور استفاده از این خودروها در ناوگان حمل و نقل عمومی ورود پیدا کند.

برازوان گفت: با شهرداری شیراز، مشهد و تهران در این زمینه مذاکره کرده ایم، در دولت نیز جلساتی با سازمان محیط زیست برگزار شده است اما هنوز آمادگی در این بخش ها وجود ندارد و موضوع شفاف نیست و نیاز به عزم جدی دارد.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کارمانیا فروش اقساطی S۶ را آغاز کرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است