Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
گزارش؛

برلیانس H۲۰۰ رقیبی جدی در تورنمنت زیر ۴۰ میلیون

شنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۰ | کد خبر: CP- ۲۱۶۲ | سرویس: پارس خودرو
کارپرس:
خودروهای شرکت برلیانس به واسطه ی شراکت این کمپانی با شرکت BMW آلمان در میان سایر خودروسازان چین به نوعی تافته ی جدابافته محسوب می شود، اگرچه چینی هستند اما مثال برخی دیگر از محصولات باکیفیت تولیدی در این کشور، چینی های خوبی بشمار می روند.

به گزارش کارپرس، امروز شنبه 16 بهمن 95 نخستین گروه از برلیانس نسل H200 بصورت متمرکز در خط تولید شرکت پارس خودرو به تولید رسید. شرکت پارس خودرو طی نشستی با اصحاب رسانه فرآیند انتقال تولید این محصول از سایپا به پارس خودرو را تشریح کرد. در این نشست مدیران پارس خودرو ضمن ارائه معرفی کاملی از شرکت برلیانس توصیف کاملی از این خودروی جوان پسند ارائه کردند.

اما آنچه می تواند بر قابل اعتنا بودن برند برلیانس صحه بگذارد پشتوانه ی شرکت پارس خودرو است، خودروساز محبوبی که از خوشنامی پرآوازه ای به لحاظ توجه به شاخص های کیفی برخوردار است و همین امر می تواند برای کسانی که تصمیم به خرید محصولات برلیانس دارند دلگرمی ایجاد کند، آنچنان که مدیر کیفیت برلیانس در شرکت پارس خودرو در نشست خبری تاکید می کند بررسی های پارس خودرو قبل از انتخاب برلیانس به عنوان شریک تجاری نشان داده است که این شرکت به گواه موسسات رتبه بندی معتبر، کیفی ترین خودروساز در کشور چین محسوب می شود.

brilliance h200 pl35

از سوی دیگر تصمیم گروه خودروسازی سایپا مبنی بر تمرکز تولید خانواده ی برلیانس در پارس خودرو نشان می دهد این گروه خودرو ساز عزم خود را برای بهبود کیفی خودروهای مونتاژی برلیانس جزم کرده است. البته موفقیت برلیانس H330 برای دریافت سه ستاره کیفی از موسسه ی استاندارد ایران نیز گامی در این خصوص قلمداد می شود.

حالا به نظر می رسد با ورود خانواده ی H200 برلیانس به پارس خودرو می توان پیش بینی کرد خودروهای این برند بتواند سهم بیشتری از بازار خودروهای پائین و میان رده ی ایران را از آن خود کند.

نکته ی قابل توجهی که می تواند برگ برنده ای برای برلیانس در ایران محسوب شود قیمت بسیار مقرون به صرفه ی خانواده ی H200 است، بطوری که نسخه ی دستی از برلیانس H220 با قیمت حدودی 34 میلیون و نسخه ی اتوماتیک آن نیز با قیمت حدودی 38 میلیون تومان عرضه می شود! قیمتی که در ردیف خودروهای خارجی موجود در ایران قابل توجه به نظر می رسد.

brilliance h230

از سوی دیگر طراحی خانواده ی H200 در دو تیپ صندوق دار و هاچ بک نیز می تواند مخاطبین جوان را به خود جلب کند، همچنین طراحی داخل اتاق این خودرو که در برخی موارد همچون احساس راحتی سرنشینان گوی سبقت را از نسل H300 ربوده خود امتیاز دیگری برای موفقیت نسل H200 برلیانس در ایران خواهد بود.

پایگاه خبری کارپرس در مذاکره با مسئولین پارس خودرو تمایل خود را برای تست و بررسی دقیق این خودرو اعلام کرده است و در صورت همکاری این شرکت بزودی نتیجه ی دقیق تری از تست فنی این خودرو را منتشر خواهد کرد.

 

مشخصات فنی برلیانس H230:

H230 des

مشخصات فنی برلیانس H220: h220 des

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

برلیانس H۲۰۰ رقیبی جدی در تورنمنت زیر ۴۰ میلیون

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است