Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل‌۹۰:

کاهش تعرفه‌های واردات صنعت خودرو را تعطیل نمی کند!

سه شنبه | ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۷:۳۶ | کد خبر: CP- ۶۸۴۱ | سرویس: واردات
کارپرس:
عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس گفت: در طرح ساماندهی بازار خودرو قصد داریم بازار رقابتی را ایجاد کنیم تا صنعت خودرو مجبور به ارتقاء کیفیت شود و مردم بتوانند حق انتخاب داشته باشند و از خودرو با کیفیت استفاده کنند.
به گزارش کارپرس، بهرام پارسایی در خصوص اهمیت ساماندهی بازار خودرو، اظهار داشت: اهمیت مباحث خودرو و ساماندهی بازار آن بر هیچ کسی پوشیده نیست و به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است که نمونه آن افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها در بازار است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمانی‌که اعلام می‌کنیم تولید محصولی داخلی است و از ارز مبادله‌ای استفاده می‌کند نباید افزایش نرخ ارز و دلار بر روی آن تاثیر گذار باشد، گفت: این مسائل نشان می‌دهد بازار خودرو نیازمند ساماندهی است، بر این اساس طرح ساماندهی بازار خودرو با 217 امضا پیشنهاد و با 160 امضا تصویب شد و به کمیسیون صنایع و معادن ارائه گردید.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدام گفته می‌شود در این طرح قصد دارید صنعت خودرو کشور را از رده خارج کنید، ادامه داد: در این طرح گفته شده که تعرفه‌های واردات خودرو به میزان سال گذشته باز می‌گردد آیا در سال گذشته صنعت خودرو از رده خارج شد.

وی با تاکید بر اینکه قصد داریم بازار رقابتی را ایجاد کنیم تا صنعت خودرو مجبور به ارتقاء کیفیت شود و ملت بتواند حق انتخاب داشته باشند و از خودرو با کیفیت استفاده کنند، عنوان کرد: در حال حاضر با این رویه که شاهد هستیم همانند گذشته مردم محکوم به استفاده از خودروهای بی‌کیفیت، با مصرف سوخت بالا، و نا امن هستند که در شان ملت ما نیست.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه با اقدامات خود ملت را مجبور به استفاده از خودرویی که به آنها معرفی شده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه کمیسیون صنایع و معادن پیشنهاد از دستور کار خارج شدن طرح را داده‌اند که باید پیشنهاد آنها در صحن مجلس ارائه و نمایندگان به آن رای دهند، این شایسته نیست تا مردم منتظر تصویب طرح باشند اما طرح مسیر پرپیچ‌ و خمی را طی کند.



منبع: خانه ملت

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کاهش تعرفه‌های واردات صنعت خودرو را تعطیل نمی کند!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است