به گزارش کار پرس، امیرحسن کاکایی اظهار کرد: سود شرکتهای واردکننده خودرو در ایران بسیار بالا و بیشتر از حد معمول این تجارت در دنیاست.
وی با بیان اینکه قیمت خودروهای وارداتی در کشور به طور میانگین حداقل 10 درصد باید کاهش یابد، خاطرنشان کرد: شرکتهای واردکننده خودرو علاوه بر گرانفروشی در حوزه خدمات پس از فروش نیز هزینههای اضافی زیادی را به مصرفکنندگان تحمیل میکنند.
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: هزینه خدمات ارائه شده در شبکه نمایندگیهای خدمات پس از فروش شرکتهای واردکننده خودرو بیشتر از حد معمول و بالا است.
وی افزود: نمایندگیهای خدمات پس از فروش شرکتهای واردکننده خودرو در برخی موارد مراجعهکنندگان را فریب داده و آنها را ترغیب به تعویض برخی قطعات و مواد مصرفی خودرو میکنند در حالیکه لزومی به این کار وجود ندارد.
کاکایی با بیان اینکه سازمانهای مسئول باید به تخلفات شرکتهای واردکننده خودرو رسیدگی کنند، تصریح کرد: هزینه خدمات ارائه شده در نمایندگیهای خدمات پس از فروش واردکنندگان خودرو در مواردی دو برابر هزینه معمول این خدمات است.
منبع: ایسنا
وی با بیان اینکه قیمت خودروهای وارداتی در کشور به طور میانگین حداقل 10 درصد باید کاهش یابد، خاطرنشان کرد: شرکتهای واردکننده خودرو علاوه بر گرانفروشی در حوزه خدمات پس از فروش نیز هزینههای اضافی زیادی را به مصرفکنندگان تحمیل میکنند.
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: هزینه خدمات ارائه شده در شبکه نمایندگیهای خدمات پس از فروش شرکتهای واردکننده خودرو بیشتر از حد معمول و بالا است.
وی افزود: نمایندگیهای خدمات پس از فروش شرکتهای واردکننده خودرو در برخی موارد مراجعهکنندگان را فریب داده و آنها را ترغیب به تعویض برخی قطعات و مواد مصرفی خودرو میکنند در حالیکه لزومی به این کار وجود ندارد.
کاکایی با بیان اینکه سازمانهای مسئول باید به تخلفات شرکتهای واردکننده خودرو رسیدگی کنند، تصریح کرد: هزینه خدمات ارائه شده در نمایندگیهای خدمات پس از فروش واردکنندگان خودرو در مواردی دو برابر هزینه معمول این خدمات است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان