Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
رئیس انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان:

خودرو ها ی وارداتی دو بار پول گارانتی می خورند!

سه شنبه | ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۷:۵۲ | کد خبر: CP- ۳۸۷ | سرویس: واردات
کارپرس:
رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: در حال حاضر مصرف‌کننده داخلی برای یک خودروی وارداتی دو بار هزینه خدمات پس از فروش پرداخت می‌کند که قانونی نیست.
به گزارش کار پرس، سید محمد جعفری در مازندران تصریح کرد: هر شرکت تولیدکننده در دنیا در آنالیز قیمتی خود سه تا پنج درصد برای خدمات پس از فروش در نظر خواهد گرفت و به عبارت دیگر خودرو گارانتی بین المللی دارد ولی شرکت های خدمات دهنده داخلی با شرکت های تولیدکننده ارتباط مناسب و امکان خدمات پس از فروش را ندارند.

وی با اشاره به اینکه واردکنندگان خودرو در کشور به دلیل ارتباط نداشتن شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش با شرکت تولیدکننده خودرو به میزان سه تا پنج درصد به بهای خوردو می افزاید تا بتواند خدمات پس از فروش را در کشور ارائه دهد، بیان کرد: به این معنی است که مصرف کننده داخلی برای یک خودرو دو بار هزینه خدمات پس از فروش پرداخت می کند.

جعفری با تاکید بر اینکه مصرف‌کنندگان داخلی نباید برای یک خودرو دو بار هزینه خدمات پس از فروش پرداخت کنند، تصریح کرد: نمایندگان داخلی باید ارتباط با شرکت تولیدکننده را ایجاد کنند و برای انجام خدمات پس از فروش از شرکت مادر (تولیدکننده) نیز هزینه خدمات خود را دریافت کنند و پرداخت دوباره این مبلغ قانونی نیست.

وی تاکید کرد که هر واردکننده باید با شرکت های خدمات پس از فروش داخلی ارتباط برقرار کند و امکان ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی خودرو وارداتی را در کشور فراهم کند. 


منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خودرو ها ی وارداتی دو بار پول گارانتی می خورند!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است