Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

اوضاع کیا پیکانتو در ایران چگونه است

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۵ | کد خبر: CP- ۱۸۹۶ | سرویس: واردات
کارپرس:
خودرو پیکانتو مدل 2016 ارزان ترین محصول شرکت کیا موتور این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است که در این گزارش به بررسی آمار واردات آن می پردازیم.
به گزارش کار پرس، شرکت کیا موتور در بین برندهای بین المللی خودروهای لوکس یکی از عمده صادرکنندگان خودرو به ایران است که در داخل کشور مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

در بین سواری های میلیاردی که این روزها در سطح کشور مورد استفاده لوکس سواران قرار می‌گیرد؛ خودروی با کیفیت و ارزان قیمت ترین محصول کیا موتور که در ایران موجود است توجه ما را به خود جلب کرد  و به سراغ بررسی آمار واردات پیکانتو مدل 2016 رفته ایم.

طبق آمار گمرک در آبان ماه سال جاری 101 دستگاه خودرو پیکانتو مدل 2016 به ارزش دلاری  1,101,294و ارزش ریالی 36,319,220,294 وارد کشور شده است.

لازم به ذکر است که این خودرو قبل از ترخیص گمرک قیمتی معادل34  میلیون و 500 تا 36 میلیون دارد  ولی هزینه خرید این خودرو در بازار داخلی با احتساب عوارض ورود به کشور،  76 میلیون و 500 هزارتومان می رسد.

بررسی مشخصات فنی پیکانتو مدل 2016 :

موتور پیکانتو به خصوص در مسیرهای کوتاه شهری عملکرد مناسبی دارد و همچنین با توجه به وزن ۹۹۴ کیلوگرمی از چابکی خاصی بهره مند است.

اگر تجربه رانندگی با خودروهای کوچک شهری را داشته باشید بیشتر از رانندگی با پیکانتو لذت میبرید و کافی است پدال گاز را فشار دهید تا سریع شتاب بگیرد و پدال ترمز را فشار دهید تا به نرمی متوقف شود.

گیربکس اتوماتیک چهار سرعته را شاید بتوان یکی از نقاط منفی آن برشمرد و اگر یک دنده دیگر به آن افزوده میشد از چابکی و انعطاف پذیری بیشتری برخوردار بود.

پیکانتو بر روی چرخ هایی با رینگ ۱۴ اینچی سوار بوده و از تعلیق بسیار خشکی برخوردار است و این ویژگی موجب می‌شود در طول مسیر تمام ناهمواری های سطح جاده را احساس کنید که قطعا در کاهش میزان راحتی شما تاثیرگذار خواهد بود.

این خودرو  از یک مخزن سوخت ۳۵ لیتری برخوردار است و مصرف سوخت ترکیبی آن طبق اعلام شرکت سازنده ۵٫۳ لیتر در صد کیلومتر بوده که این هم در حدود متوسط خودروهای میکرو است.

چیزی که در آزمایشات بدست آمد عدد ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر بود که برای چنین اتومبیل کوچکی رقم بالایی است.



منبع: باشگاه خبرنگاران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اوضاع کیا پیکانتو در ایران چگونه است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است