Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
درخواست واردکنندگان خودرو:

خودروهای آمریکایی را تحریم کنید!

دوشنبه | ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۳:۵۷ | کد خبر: CP- ۱۶۵۹ | سرویس: واردات
کارپرس:
رییس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو گفت: تحریم ورود خودروهای آمریکایی و با برندهای غیرآمریکایی مونتاژی آمریکا، کوچکترین کاری است که در مقابله با ادامه سیاست های خصمانه آمریکا باید انجام داد.
به گزارش کار پرس،   «میثم رضایی» اضافه کرد: تحریم کالاهای آمریکایی کمترین پاسخ به تصویب تمدید قانون تحریم 10 ساله ایران است.

وی به دشمنی دیرینه این کشور در طول سال های پس از انقلاب و تصویب تحریم های گوناگون علیه مردم ایران اشاره کرد و افزود: این رفتار خصمانه آمریکا تعبیر همان «دست‌های چدنی و دستکش‌های مخملینی» دانست که رهبر معظم انقلاب در گذشته برای معرفی چهره واقعی شیطان بزرگ و رونمایی از رویکرد مغرضانه و دوگانه هیات حاکمه آمریکا نامیده بودند و بارها تاکید داشتند که آمریکایی‌ها غیرقابل اعتماد و غیرمنطقی هستند و در برخوردهای‌شان صادق نیستند.

رضایی گفت: انجمن صنفی واردکنندگان خودرو حسب وظیفه خود، همه مستندات تخصصی انجمن (شامل آمارهای رسمی از میزان درآمد تولید و ارزش افزوده و صادرات و اشتغال ایجاد شده برای کشور آمریکا از محل تولید و مونتاژ خودروهای با برندهای آسیایی مانند هوندا و تویوتا و یا برندهای اروپایی مانند bmw) را برای جلوگیری از واردات خودروهای آمریکایی و خودروهای با برند غیرآمریکایی که در خاک این کشور تولید می شود، به ریاست مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های تخصصی مجلس ارسال کرده است.

وی خاطرنشان ساخت: به نظر انجمن صنفی واردکنندگان خودرو، خودروهای مونتاژی غیرآمریکایی که در خاک این کشور تولید و مونتاژ می شوند، همان خودروهایی آمریکایی مانند شورولت و یا فورد است که فقط لباس آن تغییر کرده و با پوشش bmw و یا هوندا و ... وارد این کشور می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در این شرایط نیاز است مسئولان نظام عزم جدی خود را برای جلوگیری از واردات این قبیل کالاهای که موجب کمک به اقتصاد دشمن دیرینه انقلاب می شود را بگیرند و مانع جولان و چرخش چرخ های خودروهای برندآمریکایی و یا مونتاژ شده در آمریکا با برندهای دیگر در خیابان های کشور شوند.

رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو پیش از این نیز گفته بود: سایت کمپانی جنرال موتورز (بعنوان کمپانی مادر شرکت شورلت) بطور رسمی اعلام کرده است شرکت شورلت به پنج کشور از جمله ایران سرویس و خدمات نخواهد داد.

رضایی گفت: در سایت رسمی شرکت شورلت، به طور رسمی نوشته شده که به پنج کشور سرویس نخواهد داد که نخستین کشور، ایران است.
اردیبهشت ماه امسال نیز بحث واردات تعدادی خودروی آمریکایی شورلت مطرح شد و در فهرست خودروهای سواری مجاز برای واردات در سال 1395 قرار داشت که از سامانه مدیریت ثبت سفارشات واردات حذف شد.


منبع: ایرنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خودروهای آمریکایی را تحریم کنید!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است