Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

خودروهای مانده در گمرک مشکل ترخیص دارند!

پنج شنبه | ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۸:۱۰ | کد خبر: CP- ۱۲۳۹۸ | سرویس: واردات
کارپرس:
معاون وزیر صنعت درباره سرانجام خودروهای دپو شده در گمرک گفت: خودرو‌هایی که همچنان در گمرک مانده‌اند به طور حتم مشکل خروج دارند، واگرنه آن‌هایی که بدون مشکل بوده‌اند ترخیص شده است.
به گزارش کارپرس، حمید زادبوم در پاسخ به این پرسش که تکلیف 6400خودروی مانده در گمرک چه خواهد شد، اظهار کرد: برخی خودروهای وارداتی مانده در گمرک، ترخیص و برخی دیگر به دلیل اشکال در استاندارد، نمایندگی و قبض انبار در گمرک مانده‌اند و اینکه خودروهای باقی‌مانده تحویل سازمان تملیکی داده می‌شوند یا خیر را گمرک تعیین می‌کند نه سازمان توسعه تجارت.

رییس سازمان توسعه تجارت همچنین به ارز 4200تومانی که یکی از سیاست‌های ارزی دولت برای کنترل شرایط اقتصادی کشور است، اشاره کرد و افزود: درحال حاضر ارز 4200تومانی زیادی به کالا‌ها تخصیص داده نمی‌شود و آن مقدار موجود هم صرفا برای کالاها و قوت اساسی مردم است.

زادبوم تاکید کرد: اگر این ارز به کالا‌های اساسی اختصاص نمی‌یافت وضعیت بازار به شکل دیگری بود، اگر چه همه ما از لحاظ اقتصادی مخالف ارز 4200تومانی هستیم اما برای تنظیم بازار داخل و کالا‌های اساسی در شرایط فعلی این لطفی است که دولت کرده و بازار را به سمت خوبی سوق داده و باعث کاهش قیمت برخی کالا‌ها شده است.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خودروهای مانده در گمرک مشکل ترخیص دارند!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است