Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

GV۸۰، شاسی‌بلند لوکس و مدرن جنسیس

سه شنبه | ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۷:۱۱ | کد خبر: CP- ۲۶۹۱ | سرویس: معرفی خودرو
کارپرس:
اگر یادتان باشد، همیشه انتقادهای زیادی به فناوری و طراحی خودروهای کره‌ای وارد بوده. می‌شنیدیم که خودروی کره‌ای کجا و ژاپنی کجا! گذشته از هرگونه مقایسه‌ی خودروسازها با هم، چند سال اخیر شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیر شرکت‌های کره‌ای بودیم؛ خودروهای لوکس، جدید و اسپرت با قیمت‌های پایین و امکانات زیاد.
به گزارش کارپرس، به‌طور مثال شرکت جنسیس در حال حاضر خودروهای لوکس با امکانات رفاهی متعدد می‌سازد؛ خودروهای لوکسی که بعضی اوقات با محصولات شرکت‌های معتبر آلمانی و ژاپنی برابری می‌کند. این شرکت همانند خودروسازهایی مثل تویوتا، هوندا و کیا روی ساخت خودروهایی تمرکز کرده که به لطف فناوری‌های جدید، آلودگی و آلایندگی به همراه نداشته باشند.

GV80

جنسیس به تازگی مدل جدیدی به اسم GV80 را معرفی کرده است. جنسیس می‌گوید که این کانسپت از آخرین فناوری پلاگین-پیل سوختی بهره می‌برد. بنابراین، GV80 شاسی‌بلند مدرنی است که از باتری‌های قابل شارژ و پیل سوختی هیدروژنی بهره می‌برد. طراحی این خودرو مدرن و هیجان‌انگیز است. نمای بیرونی این خودرو ظاهر خشن و اسپرتی دارد و در داخل، شاهد ادامه سیر نوآوری این شرکت در زمینه طراحی GV80 هستیم. این خودرو به شکلی طراحی شده تا تمام نیازهای داخل شهر برطرف شود.

GV80

در کابین این لوکس کره‌ای از یک صفحه نمایش خمیده ۲۲ اینچی OLED استفاده شده است. در مورد مشخصات فنی جنسیس GV80 هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. شاید این خودرو در حد یک خودروی مفهومی مدرن و پاک با طراحی خیال‌انگیز برای جنسیس باقی بماند اما شروعی پرقدرت برای ساخت خودروهای پاک مدرن و لوکس برای این شرکت باشد.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

GV۸۰، شاسی‌بلند لوکس و مدرن جنسیس

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است