Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
هیجان در هوای آزاد!

نگاهی کوتاه به استون مارتین Vanquish S Volante

دوشنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۶:۲۱ | کد خبر: CP- ۲۰۸۰ | سرویس: معرفی خودرو
کارپرس:
اواخر سال 2016 بود که استون مارتین مدل "ونکوییش S " را که یک خودروی گرند تور لوکس با چاشنی هیجان و قدرت بود را معرفی کرد. حالا نوبت به آن رسیده که تجربه یک سواری هیجان انگیز تر با سقفی از جنس آسمان در استون مارتین "Vanquish S Volante " امکان پذیر باشد!

کارپرس / استون مارتین Vanquish S Volante از همان المان های طراحی استفاده شده در مدل کوپه بهره می برد که شامل اسپلیتر جلو (شکاف دهنده هوا)، رکاب های جانبی و دیفیوزر عقب از جنس فیبر کربن می شود. همچنین در قسمت عقب یک اسپویلر یکپارچه با درب صندوق و 4 لوله اگزوز چهره "ونکوییش " را از نمای پشتی اسپرت تر کرده اند.

نگاهی کوتاه به استون مارتین Vanquish S Volante

قلب تپنده " ونکوییش " همان پیشرانه 5.9 لیتری 12 سیلندر آستون مارتین است که سابقه استفاده در مدل های دیگر این کمپانی را داشته است، با این تفاوت که قدرت آن به 580 اسب بخار و گشتاور آن به 465 پوند-فوت ارتقاء یافته است. تمام این قدرت به وسیله یک گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخ های عقب منتقل می شود.

هنوز تست های لازم برای مشخص شدن عملکرد مدل بدون سقف انجام نشده است. اما مدل کوپه قادر بود صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 3.5 ثانیه طی کند و به حداکثر سرعت 321 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

نگاهی کوتاه به استون مارتین Vanquish S Volante
برای هرچه لذت بخش تر شدن سواری، استون مارتین از چرم طبیعی "استراتمور" برای تجهیزات داخلی و دوخت های هماهنگ صندلی ها و چرم "روکونا" برای پوشش داخل سقف باز شو استفاده کرده است. البته باید توجه داشت که تجربه این سواری لوک-اسپرت ارزان نخواهد بود و شما برای خرید یک دستگاه استون مارتین " Vanquish S Volante " مجبور به پرداخت 313 هزار دلار خواهید بود، چیزی در حدود 1 میلیارد و دویست میلیون تومان خودمان!

نگاهی کوتاه به استون مارتین Vanquish S Volante

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نگاهی کوتاه به استون مارتین Vanquish S Volante

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است