نگاهی به هوندا سی آر وی ۲۰۱۶

شنبه | ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۹:۵۱ | کد خبر: CP- ۱۱۳۲۹ | سرویس: معرفی خودرو
کارپرس:
پر فروش ترین شاسی بلند یک دهه قبل، دوباره قصد خودنمایی دارد. سی آر وی یک شاسی بلند جمع و جور است که از سال ۱۹۹۵ شروع به تولید کرده و بازار شاسی بلند های کوچک را به هم ریخته است.
به گزارش کارپرس، با وجود موفقیت های قبلیه هوندا سی آروی و توقعی که از محصولات این کمپانی به وجود آمده است، باید طوری با قدرت پا به عرصه ی رقابت بگذارد تا بتواند از پس تمام رقبای خود بر بیاید.

 مشخصات ظاهری خودرو

طراحی خارجی، ظاهر خشن تری پیدا کرده است البته؛ حالت اصلی و استاندارد خود را از دست نداده است. عدوات داخل کابین از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تغییرات زیادی در آن ها دیده می شود. از نکات جالب داخل کابین کنسول قابل تنظیم، صندلی هایی با امنیت بالا و احساس ارامش بیشتر و سایه بان هایی مقاوم و محکم برای جلوگیری از نور آفتاب می باشد. در مقابل سیستم سرگرمی و ناوبری پیشرفته هوندا به هم ریخته و آشفته است.

آیکون های کوچک، منو های پر سر و صدا و نبود دکمه تنظیم صدا از جمله عوامل بهم ریختگی می باشد. خوشبختانه تجربه رانندگی با خودروی هوندا سی آر وی بسیار لذت بخش است. خودرو بسیار نرم و سبک می باشد و از امنیت بالایی برخوردار است، طوری که ترمز های پر قدرت برای خودرو استفاده شده است و کیفیت سواری در جاده فوق العاده است. خودرو دارای فضای بار مناسب است و اهرم به حالت خوابیده در آوردن صندلی ها در داخل فضای بار تعبیه شده است.

اطلاعاتی از بخش فنی خودرو

هوندا سی آروی ترکیبی از قدرت و بازده را به ارمغان آورده است. موتور این خودرو چهار سیلندر، 2 و 4 دهم لیتری می باشد و ۱۸۵ اسب بخار قدرت تولید می کند. به این دلیل که از یک انژکتور مستقیم استفاده می کند باعث افزایش یازده درصد تولید گشتاور شده است. واکنش پدال ها بسیار سریع و به موقع است و به دلیل انتقال های گوناگونی که دارند مصرف سوخت هم کاهش پیدا می کند. کیفیت حرکت هیوندا یکی از نرم ترین و جذاب ترین مدل های این رده به شمار می رود. انعطاف پذیری، از ویژگی های تخصصی سی آر وی است.

سی آر وی امنیت را سرلوحه کار خود قرار داده است طوری که سیستم جلو گیری از برخورد و سیستم هشدار حرکت بین خطوط در این مدل خودرو وجود دارد. فرمان خودرو تا حد قابل توجهی بالا و پایین می رود و رانندگانی که قد بلند هستند باید همیشه به سختی فرمان را به دست بگیرند. از دیگر آپشن های خودرو می توان به دوربین پشتیبان، پورت یو اس بی، اتصال بلوتوث، دریچه های تهویه هوا در صندلی عقب، کنسول صندلی عقب، ساندروف، دکمه استارت، کنترل خودکار چراغ ها، سیستم مشاهده خطوط، سیستم جلوگیری از برخورد، سیستم صوتی با ۶ بلندگو حرفه ای، رینگ های ۱۷ اینچی، تنظیم صندلی راننده به ده صورت مختلف و کنترل کروز اشاره کرد.

در واقع خودروی سی آر وی مناسب برای خانواده ها طراحی شده است. علاوه بر ویژگی های معمول مثل کیفیت سواری خوب و فضای مناسب برای وسایل مختلف سی آر وی درب های عریضی برای پیاده و سوار شدن دارد، که جزء مزیت های خودرو به شمار می رود. برای خرید و فروش هوندا سی آروی می توانید به نمایشگاه های خودرو و هم چنین سایت دیوار که بزرگ ترین مرجع درج آگهی رایگان است مراجعه کنید.

 


منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نگاهی به هوندا سی آر وی ۲۰۱۶

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است