در حاشیه این برنامه کارشناسان واحد ارتباط با مشتری شرکت مدیران خودرو جهت سنجش رضایت مشتریان و همچنین دریافت نظرات اصلاحی در حوزه های مختلف ارائه خدمات حضور داشتند تا با تمرکز بر خواسته های اصلی مشتریان قدم جدی تری را در این خصوص برداشته باشند.
شرکت مدیران خودرو طی سال های اخیر سعی کرده است با ارائه محصولات متنوع و برگزاری برنامه های جانبی پای خود را به عنوان یک تولید کننده در بین جوانان و خانواده های ایرانی باز کند و همچنین با بالا بردن کیفیت خدمات خود سطح رضایت مشتریانش را افزایش دهد.
در حاشیه این مراسم مسابقه کارتینگ برگزار شد و در پایان سه نفر مورد تقدیر قرار گرفتند.
منبع: اقتصاد آنلاین
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان