Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با محصولاتی از چری و ام وی ام؛

مدیران خودرو خودروهای کارکرده اش را جایگزین می کند

دوشنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۴:۵۷ | کد خبر: CP- ۲۱۸۴ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرسسمانه برمخ شاد :
معاون بازاریابی و فروش مدیران خودرو با اشاره به آغاز کار وب سایت این شرکت برای جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروهای نو، گفت: در این طرح برای خودروهای نو و دست دوم تسهیلات درنظر گرفته شده است.
به گزارش کار پرس، امیرحسن امیری با اشاره به اینکه در فاز اول این طرح به صورت اینترنتی و آنلاین اجرا خواهد شد، گفت: برای خودروهای نو تا ٧٠ درصد تسهیلات با دوره بازپرداخت ٥ ساله و برای خودروهای کارکرده ٦٠ درصد بهای خودرو با دوره بازپرداخت ٤ ساله تسهیلات پرداخت می شود.

وی ادامه داد: همچنین برای خریداران خودروهای کارکرده ١٠ درصد تخفیف قطعات و همچنین ١٠ درصد در اجرت تعمیرات تا یکسال در نظر گرفته شده است.

امیری هدف از این اقدام را توسعه بازار و ارتقا برند عنوان و تاکید کرد: به دنبال افزایش رضایتمندی مشتریان و تسهیل در خرید و فروش خودروهای مدیران خودرو هستیم و قصد داریم در بازار خودروهای دست دوم رونق ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه خودروهای سال ٨٥ به بعد مشمول این طرح هستند، گفت: البته افرادی که اقساطشان به پایان نرسیده مشمول طرح نخواهند بود.

معاون بازاریابی و فروش مدیران خودرو با بیان اینکه این طرح با پشتیبانی بانک سامان اجرا خواهد شد، افزود: نرخ سود تسهیلات ١٨.٩ درصد تعیین شده و هدف جایگزینی ١٠ درصد خودروهای کارکرده با خودروهای نو است.

 آدرس اینترنتی وب سایت شرکت مدیران خودرو برای جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروهای نو عبارت است از؛ www.toptec.ir .

در ادامه این نشست علی شریعت، معاون بازرگانی مدیران خودرو با اشاره به طرح خرید، فروش و جایگزینی خودروهای کار کرده گفت: این طرح با هدف افزایش رفاه حال مشتریان اجرایی خواهد شد و براساس آن تمام خودروهایی که ۱۰ سال از عمر آن ها می گذرد می توانند برای فروش خودروهای کارکرده و خرید خودرو جدید اقدام کنند.

او افزود: با تسهیلات مناسبی که برای مشتریان در نظر گرفته شده تلاش می کنیم تا مشتریان قبلی خود را راضی کرده و مشتریان وفادار خود را افزایش دهیم.

 

منبع :اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مدیران خودرو خودروهای کارکرده اش را جایگزین می کند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است