Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
یک نماینده مجلس خبر داد:

قیمت نهایی پژو ۲۰۸ بیش از ۹۹ میلیون تومان نخواهد بود

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۷:۱۱ | کد خبر: CP- ۳۲۴۶ | سرویس: قیمت خودرو
کارپرس:
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بازدید چهار ساعته اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بخش‌های مختلف خطوط مونتاژ خودروی شرکت ایران‌خودرو و دفاع یکه‌زارع از افزایش قیمت پژو 208 خبر داد و گفت: طبق اعلام مدیرعامل ایران‌خودرو قیمت نهایی پژو 208 در زمان تحویل ۹۹ میلیون تومان خواهد بود.
به گزارش کارپرس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: سوال تعدادی از نمایندگان مجلس از مدیرعامل ایران‌خودرو این بود که چرا قیمت پژو 208 پس از ثبت‌نام افزایش داده شده که یکه‌زارع پاسخ داد زمانی که قیمت اولیه این خودرو را اعلام کردیم قیمت دلار ۲۷۰۰ تومان بود اما  قیمت دلار هم‌اکنون ۳۷۰۰ تومان است.

نماینده مردم سنقر در مجلس افزود: بنابر اعلام مدیرعامل ایران‌خودرو قیمت هر دستگاه پژوی 208 با دلار ۳۷۰۰ تومان حدود ۹۹ میلیون تومان است و با همین قیمت خودروهای ثبت‌نام شده به مشتریان تحویل داده می‌شود.

وی اظهار کرد: مدیرعامل ایران‌خودرو تاکید کرد که این مطلب را در همان روزی که قیمت اولیه پژو 208 را حدود ۸۰ میلیون تومان اعلام کرد، بیان کرده و تاکید کرد که  متاسفانه این بخش سخنانش از سوی رسانه‌ها انعکاس نیافته است.

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از صادرات ۱۰ هزار دستگاه خودرو توسط ایران‌خودرو نیز خبر داد و گفت: با توضیحاتی که یکه‌زارع داد مشخص شد ایران‌خودرو در آینده نزدیک ۲۰ درصد کل تولیدات خود را به بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی صادر خواهد کرد.

حسینی‌کیا اضافه کرد: همچنین امروز از خطوط روباتیک ایران‌خودرو بازدید کردیم. البته طبق توضیحات مدیرعامل ایران‌خودرو به دلیل روباتیک شدن برخی خطوط تولید ایران‌خودرو هیچ کارگری تعدیل نشده است اما هیچ جایگزینی برای کارگران بازنشسته نداشته‌اند.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

قیمت نهایی پژو ۲۰۸ بیش از ۹۹ میلیون تومان نخواهد بود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است