Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
رضایی تاکید کرد:

قطعه سازان آماده مشاركت در قراردادهاي بين المللي ايران خودرو

سه شنبه | ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۲ | کد خبر: CP- ۲۸۶۰ | سرویس: قطعه سازی
کارپرس:
رئيس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه هاي خودرو با ابراز خرسندي از امضاي قرارداد كنسرسيوم ده جانبه در مدت كوتاهي كه وعده آن داده شده بود،‌ از اعلام آمادگي قطعه سازان كشور براي حضور متعهدانه در اين پروژه خبر داد.

به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، رضا رضايي كه به عنوان نماينده قطعه سازان كشور و يكي از طرفين تفاهم نامه ده جانبه بين المللي براي طراحي و توليد پلتفرم محصولات ايران خودرو سخن مي گفت، اظهار داشت: صنعت قطعه سازي در اين سال هاي سخت توانستند داخلي سازي خودروها را پيش ببرند و ايران خودرو توانست سال گذشته بيش از 600هزار خودرو توليد كند.

وي با اشاره به رتبه سوم صنعت خودرو در شاخص GDP كشور اظهار كرد:‌ هوشمندي مديران خودروسازي و حمايت وزير صنعت موجب شد تا تعداد توليد خودرو از كم تر از يك ميليون به يك ميليون و 300 هزار دستگاه افزايش يابد. وي تنها راه حضور گسترده در بازار منطقه را طراحي پلتفرم و تنوع محصولات دانست.

وي گردش مالي خودروسازي را 80ميليارد تومان دانست و اظهار كرد: از اين ميزان 66 ميليارد تومان گردش مالي اختصاص به قطعه سازان دارد.

وي اظهار اميدواري كرد: با امضاي اين قرارداد و مشاركت قطعه سازان به هدف 40 درصدي ساخت داخل كه قرار بود در جوينت ونچرها اتفاق بيفتد دست پيدا كنيم.

رضايي در پايان با ابراز خوشحالي از حضور دانشگاه هاي تراز اول كشور در اين تفاهم نامه آن را كاري ارزشمند خواند و رابطه گسترده تر صنعت و دانشگاه را در آينده نزديك خواستار شد.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

قطعه سازان آماده مشاركت در قراردادهاي بين المللي ايران خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است