Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
طی قراردادی با کروز؛

ورود رسمی سومین قطعه‌ساز بزرگ دنیا به ایران

یکشنبه | ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۴:۲۹ | کد خبر: CP- ۲۴۲۴ | سرویس: قطعه سازی
کارپرس:
شرکت کونتیننتال آلمان به‌عنوان سومین قطعه ساز دنیا با امضای قراردادی با شرکت کروز به‌عنوان بزرگ‌ترین قطعه ساز ایران به‌طور رسمی فعالیت خود را در ایران آغاز کرد.
به گزارش کار پرس، بر این اساس دو شرکت قطعه‌سازی کونتیننتال (Continental) و کروز هفته گذشته اقدام به ایجاد یک شرکت مشترک به نام CCAC (Crouse & Continental Atomotive company ) کردند.

بنا به قرارداد این دو شرکت، بنا شده شرکت مشترک کروز و کونتی جدیدترین مدل‌های قطعه ECU 32 بیتی ( تولیدی حال حاضر 16 بیتی است)، انژکتور بنزینی و ETC را در ایران تولید کنند.

تولید این قطعات در حالی در این شرکت مشترک انجام خواهد شد که ایران پس از این در کنار تعداد کمی از کشورها ازجمله آلمان؛ ژاپن؛ ایالات‌متحده و چین قادر به تولید این قطعه خواهد بود.

همچنین در گام بعدی شرکت‌های مشترک دیگری درزمینهٔ های فعالیت کونتیننتال ازجمله ترمز و تجهیزات پخش ایجاد خواهد شد.در این قرارداد مباحث انتقال تکنولوژی هم به‌صورت شفاف نیز دیده شده است، به‌طوری‌که هم‌زمان با عقد این قرارداد 4 مهندس کونتی در مرکز مهندسی شرکت مشترک آغاز به کارکرده‌اند و در کوتاه‌مدت شاهد افزایش تعداد این مهندسان به 10 نفر خواهیم بود.

بر اساس این گزارش این قرارداد در حالی بین کروز و کونتی منعقدشده است که این دو شرکت سابقه همکاری 12 ساله درزمینهٔ تولید قطعات Power Train و تأمین قطعات بیش از 8 میلیون موتور خودروهای تولید داخل دارند.

میزان سرمایه‌گذاری شراکت کروز و کونتیننتال بیش از 18 میلیون یورو اعلام‌شده است که سهم کروز 55 درصد و سهم شرکت آلمانی 45 درصد است.

کونتیننتال آ-گ، (به آلمانی: Continental AG) که بانام «کونتی» شناخته می‌شود، بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده قطعات خودروهای سبک و سنگین در کشور آلمان است و در سال 2016 با فروش 40 میلیارد یورو توانست سومین قطعه ساز بزرگ دنیا لقب بگیرد.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ورود رسمی سومین قطعه‌ساز بزرگ دنیا به ایران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است