Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

طلب ۲۳ هزار میلیارد تومانی قطعه سازان از خودروسازان!

یکشنبه | ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۳۵ | کد خبر: CP- ۱۲۶۶۴ | سرویس: قطعه سازی
کارپرس:
رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار و رفع موانع تولید اتاق بازرگانی تهران با تأکید براینکه براساس ماده ۱۰۱ برنامه پنجم، دولت باید زیان تولیدکنندگان را در قیمت گذاری های دستوری پرداخت کند، گفت:امروز قطعه سازان ۲۳ هزار میلیارد تومان طلب از خودروسازان دارند.
به گزارش کار پرس، محمدرضا نجفی منش  ضمن مثبت خواندن جلسه اخیر تولیدکنندگان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این جلسه نکات بسیار مهمی برای رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار مطرح شد که امیدوارم با کمک تمام دستگاه‌ها بتوانیم موانع را از پیش پای تولیدکننده برداشته تا آنها بتوانند اقدامات موثری را برای رشد اقتصادی کشور انجام دهند.

وی با بیان اینکه فرصت ارائه مشکلات صنعت خودرو در این جلسه نبود، افزود: تأمین نقدینگی و قیمت گذاری دستوری مهمترین دغدغه امروز صنعت خودرو و قطعه سازان است که باید در این رابطه سیاستهای موثری به کارگرفته شود.

رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار ورفع موانع تولید اتاق بازرگانی تهران با تأکید براینکه براساس ماده 101 برنامه پنجم توسعه، دولت باید زیان تولیدکنندگان را در قیمت گذاری های دستوری پرداخت کند، تصریح کرد: قیمت گذاری های دستوری مشکلات زیادی برای صنعت خودرو بوجود آورده است امروز قطعه سازان 23 هزار میلیارد تومان طلب از خودروسازان دارند که اگر فعلا 10 هزار میلیارد تومان از این طلب به قطعه سازان پرداخت شود آنها می توانند بخشی از نیاز خود را تأمین کنند.

نجفی منش تأکید کرد: رفع موانع تولید و تسهیل فضای کسب و کار فقط با همکاری تمام دستگاه ها میسر است و فقط نمی توانیم با گفتن مشکلات دردی را دوا کنیم امروز تولید کشور نیازمند تصمیم گیری سریع مسئولان است.




منبع: تسنیم

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

طلب ۲۳ هزار میلیارد تومانی قطعه سازان از خودروسازان!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است