Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تسلا مدل S را برای رفع مشکل فنی فراخوان کرد

جمعه | ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۱ | کد خبر: CP- ۵۷۹۱ | سرویس: فراخوان خودرو
کارپرس:
شرکت خودروسازی تسلاموتورز هزاران دستگاه خودروی برقی تولید خود را برای رفع مشکل فنی فراخواند.
به گزارش کارپرس، تسلاموتورز آمریکا که در زمینه طراحی و ساخت خودرو‌های برقی فعالیت می‌کند روز پنج شنبه صد و بیست و سه هزار خودروی تولیدی خود را با نام تجاری «مدل اس» به علت مشکل فنی در بخش کمک فرمان فراخواند.
 
شرکت تسلاموتورز اعلام کرده است با توجه به آن که ممکن است سیستم کمک فرمان برخی از خودرو‌های تولیدی این شرکت در فصول زمستان به علت نمک پاشی خیابان‌ها و جاده‌ها دچار پوسیدگی بشود قصد دارد سیستم کنونی کمک فرمان خودرو‌های خود را با سیستم جدید ضدپوسیدگی جایگزین کند.
 
شرکت خودروسازی تسلاموتورز در حالی تصمیم گرفته است که سیستم کمک فرمان خودرو‌های تولیدی مدل اس خود را با سیستم ضدپوسیدگی جدید جایگزین کند که تاکنون هیچ تصادفی به علت ناکارآمدی سیستم کنونی کمک فرمان خودرو‌های این شرکت گزارش نشده است.
 
شرکت تسلاموتور در دعوت نامه‌ای که برای صاحبان خودرو‌های مدل اس این شرکت ارسال کرده، اعلام کرده است که حتی در صورتی که سیستم کمک فرمان کنونی خودرو‌های مدل اس این شرکت از کار بیفتد باز هم راننده قادر خواهد بود خودرو را کنترل کند و تنها برای کنترل خودرو به انرژی بیشتری نیاز خواهد داشت.
 
در دعوت نامه شرکت تسلاموتورز برای فراخوان خودرو‌های مدل اس این شرکت همچنین آمده است: از کارافتادگی سیستم کنونی کمک فرمان این خودرو‌ها تنها باعث می‌شود که کنترل خودرو در سرعت‌های پایین و هنگام دوبل پارک خودرو مشکل بشود و در سرعت بالا از کارافتادگی سیستم کمک فرمان این خودرو‌ها تاثیری بر فرمان پذیری خودرو‌ها ندارد.
 
شرکت تسلاموتورز همچنین اعلام کرده است این فراخوان شامل مناطقی می‌شود که زمستان‌های برفی دارند و به علت بارش برف و یخ زدگی، خیابان‌ها و جاده‌ها نمک پاشی می‌شوند.
 
فراخوان شرکت تسلاموتورز برای رفع ایراد فنی برخی از خودرو‌های تولیدی این شرکت باعث شد که ارزش سهام این شرکت حدود دو و نیم درصد کاهش بیابد.
 
منبع :خبرگزاری صدا و سیما

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تسلا مدل S را برای رفع مشکل فنی فراخوان کرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است