Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

جنرال موتورز یک فراخوان بزرگ می دهد

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۶:۵۱ | کد خبر: CP- ۳۴۹۳ | سرویس: فراخوان خودرو
کارپرس:
شرکت جنرال موتورز برای حدود ۸۰۰ هزار شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ و جی ام سی سیرا ۱۵۰۰ پیکاپ در سراسر جهان به دلیل احتمال وجود نقص در سیستم فرمان خودکار فراخوان رفع عیب صادر می‌کند.
به گزارش کار پرس، اسناد اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد شرکت جنرال موتورز برای حدود 800 هزار شورولت سیلورادو 1500 و جی ام سی سیرا 1500 پیکاپ در سراسر جهان به دلیل احتمال وجود نقص در سیستم فرمان خودکار فراخوان رفع عیب صادر می‌کند.
 
بر اساس اسنادی که توسط اداره امنیت ترافیک بزرگراه‌های آمریکا منتشر شده، بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی آمریکا اعلام کرد، این خودروهای مدل سال 2014 ممکن است به ویژه در سرعت پایین به‌صورت موقتی دچار قطعی فرمان خودکار الکتریکی شوند. این فراخوان شامل حدود 690 هزار دستگاه خودرو در آمریکا، 80 هزار دستگاه در کانادا و حدود 25 هزار دستگاه در بازارهای دیگر است.
 
نمایندگی‌های جنرال موتورز برای رفع این نقص نرم‌افزار نصب شده روی این خودروها را مجددا راه‌اندازی خواهند کرد.تام ویلکینسون، سخنگوی جنرال موتورز هیچ‌گونه اشاره‌ای به این مساله که آیا این فراخوان بعد از وقوع تصادفات یا مصدومیت‌های احتمالی انجام می‌گیرد یا نه، نکرد.جنرال موتورز به نهادهای نظارتی گفته که قبل از مدل سال 2015، تغییراتی برای مقابله با پایین آمدن احتمالی ولتاژ در خودروها اعمال کرده که این مساله موجب بروز نقص در سیستم فرمان خودکار شده است. جنرال موتورز نگفته که نمایندگی‌ها چه زمانی تعمیر این خودروهای معیوب را آغاز خواهند کرد.


منبع: تسنیم

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جنرال موتورز یک فراخوان بزرگ می دهد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است