Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
یک حرکت جالب؛

فراخوان اصلاحی خودرو در ایران!

شنبه | ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۷:۳۴ | کد خبر: CP- ۱۱۳۱۷ | سرویس: فراخوان خودرو
کارپرس:
یک شرکت خودروساز داخلی، از طریق آگهی در روزنامه‌ فراخوان داد که خودروهایی که در سال گذشته فروخته شده‌اند، برای اصلاح رایگان «کامپیوتر خودرو» به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنند.
به گزارش کارپرس، رئیس مرکز ملی هوا این اقدام را مثبت ارزیابی کرد و گفت: انتظار می‌رود که سایر خودروسازان کشور از این شیوه رفتاری الگو بگیرند و نسبت به حقوق مشتری با مسئولیت‌پذیری بیشتری عمل کنند.

 نظارت بر کیفیت تولیدات خودرویی کشور به ویژه در حوزه ایمنی و محیط زیست، همواره یکی از دغدغه‌های جامعه دانشگاهی کشور، فعالان مدنی و حتی عموم مردم بوده است. موضوعی که به دلیل نبود شفافیت کافی و البته سیاستگذاری‌های غلط در هاله ابهام قرار گرفته و به یک معمای تقریباً لاینحل بدل شده است. اما در این میان، فراخوان یکی از شرکت‌های خودروسازی از طریق یک آگهی مطبوعاتی برای اصلاح خودروهای تولیدی خود امیدها را به سیستم نظارتی کشور زنده می‌کند.

هفته گذشته آگهی در یکی از روزنامه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد یک شرکت خودروساز داخلی در نظر دارد ECU (کامپیوتر) خودرو را در بخشی از تولیدات دوگانه‌سوز خود به‌روزرسانی کند. این شرکت تولیدکننده وانت اعلام کرده بود مالکانی که اگر دربازه زمانی دی تا اسفند ۹۷ نسبت به خرید وانت اقدام کرده‌اند برای انجام به‌روزرسانی به یکی از نمایندگی‌های شرکت مراجعه کنند.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فراخوان اصلاحی خودرو در ایران!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است