Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در سال ۹۷ رخ می دهد:

گام ایران خودرو برای صادرات ۱۰ هزار دستگاه خودرو

شنبه | ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۳۲ | کد خبر: CP- ۵۲۸۷ | سرویس: صادرات
کارپرس:
معاون صادرات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو از صادرات 10 هزار دستگاه خودرو در سال 97 خبر داد و گفت: 75 درصد از اين تعداد به كشورهاي منطقه خاورميانه و آفريقا و 25 درصد نيز به كشورهاي CIS، آسيايي و آمريكاي لاتين و اروپا صادر خواهد شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، مجيد كاوياني از توسعه و ارتقاي محصولات براي افزايش صادرات خبر داد و گفت: با اعمال استانداردهاي جدید محصولات،‌ امكان صادرات به بسياري از كشورها به راحتي امكان پذير خواهد شد.

معاون صادرات ایران خودرو تاکید کرد: سهم کیفیت در افزایش صادرات خودرو فقط یکی از عوامل است و مسائل خارج از کنترل خودروسازان نقش اصلی در صادرات خودرو دارند.

وی بهره گيري از مناسبات سياسي براي ارتقاي روابط تجاري را عاملي براي افزايش صادرات محصول دانست و خاطر نشان کرذ: حضور در نمايشگاه‌هاي خارجي و معرفي محصولات، اعطای تسهيلات حمل به حمل كنندگان، اختصاص بودجه تحقيقاتي براي توسعه محصولات، عودت عوارض گمركي، ايجاد روابط بانكي مناسب و همچنين حضور در پيمان هاي مختلف اقتصادي منطقه و بين‌المللی براي بهره مندي از برخي معافيت‌هاي صادراتي از جمله حمايت هايي است كه از سوي دولت مي تواند انجام شود.

معاون صادرات و امور بين الملل ايران خودرو تاكيد كرد: اعطاي تسهيلات به خريداران در بازار بين المللي موجب رقابت با خودروسازان جهاني خواهد شد.

كاوياني افزود: در كشورهاي اروپايي خودروهاي كامل بدون سود و با تسهيلات بسيار مناسب صادر مي شوند كه اين امكان براي ما وجود ندارد. اعطاي اعتبار و حمايت هاي دولت عامل موفقيت ما در كشورهاي هدف خواهد بود




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

گام ایران خودرو برای صادرات ۱۰ هزار دستگاه خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است