در آخرین ساعات ۳۰ آذرماه امسال و مصادف با بلندترین شب سال، رکورد جدید تولید خودرو توسط آبی پوشان جاده مخصوص در شرایط تحریم و تهدیدهای بینالمللی رقم خورد.
آغاز به کار دومین نمایندگی مشترک دو خودروساز بزرگ کشور
دو خودروساز بزرگ کشور با همسو کردن راهبردها و رویکردها در موضوعات مختلف از جمله تولید و عرضه خودرو، موفق شدند ۱۶ آذرماه با عرضه ۸۰۰ هزار دستگاه از ابتدای سال، از مجموع عرضه سال گذشته عبور کنند.
آغاز به کار دومین نمایندگی مشترک دو خودروساز بزرگ کشور؛
دو خودروساز بزرگ کشور با همسو کردن راهبردها و رویکردها در موضوعات مختلف از جمله تولید و عرضه خودرو، موفق شدند ۱۶ آذرماه با عرضه ۸۰۰ هزار دستگاه از ابتدای سال، از مجموع عرضه سال گذشته عبور کنند.
در مراسم پایانی سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین که روز 25 آبان ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با حضور اساتید این حوزه و مدیران ارشد شرکتهای مورد ارزیابی برگزار شد، شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو با کسب امتیاز 387 تقدیرنامه دو ستاره دریافت کرد.
امدادخودرو ایران هدف از طراحی و اجرای خدمت امداد باتری را برای ورود به بازار خدمات باتری و ارایه فضای رقابتی و همچنین ارایه خدمات با کمترین زمان و بالاترین کیفیت و رضایتمندی مشتریان از این نوع خدمات اعلام کرده است.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، در اولین حضور خود موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره با بالاترین امتیاز شد.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) در هفدهمین نمایشگاه بینالمللی قطعات، لوازم و مجموعههای خودرو در محل دایمی نمایشگاه بینالمللی کار خود را آغاز کرد.
با مذاکرات صورت گرفته میان وزارت آموزش و پرورش و شرکت ایساکو، هنرجویان رشته مهارتی خدمات پس از فروش خودروهای سبک در مقطع آموزشی متوسطه در شاخه کار و دانش برای نخستین بار از سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مشغول تحصیل خواهند شد.
مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با بازگشت زائران کربلای حسینی (ع) در ایام اربعین، به منظور بررسی و نظارت بر کیفیت ارایه خدمات از مسیرهای مواصلاتی و پایانههای مرزی مشترک با کشور عراق بازدید کرد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایرانخودرو در آیین اعزام ناوگان امدادی و ارسال قطعات به شبکه نمایندگیهای مجاز مناطق مرزی، ضمن صدور فرمان حرکت ناوگان، با تاکید بر اینکه در حال حاضر احساس عدم رضایت و بیکیفیتی بیش از بیکیفیت بودن محصولات است، گفت: در حال انجام برنامههایی برای ارتقای تصویر ذهنی ایران خودرو نزد مردم و مشتریان هستیم.
طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو با 13 سال صدرنشینی در حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور، امسال نیز با کسب امتیاز ۸۵.۹۲ برای نخستین بار، رتبه یک این حوزه را بلامنازعانه به خود اختصاص داد.
مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایرانخودرو (آپکو) از ایجاد امکان سفارشگذاری محصولات این شرکت از طریق نمایندگیهای ایساکو خبر داد و گفت: علاوه بر نمایندگیهای آپکو، امکان سفارشگذاری از طریق نمایندگیهای ایساکو براساس کد فنی محصولات نیز فراهم شده است.