Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
معاون فروش زامیاد:

شرایط متنوع فروش ون ایویکو آغاز شد

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۷:۰۷ | کد خبر: CP- ۶۱۸۰ | سرویس: شرایط فروش خودرو
کارپرس:
فروش ويژه ون ایویکو با شرایط متنوع خرید برای متقاضیان آغاز شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، معاون فروش و خدمات پس‌ از فروش شرکت زامیاد گفت: این شرکت در راستای کمک به نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل کشور در حوزه هاي حمل بار و مسافر طرح ویژه فروش ون ایویکو را با شرایط نقدی و اعتباری با زمان تحویل فوري برای متقاضیان این طرح در نظر گرفته است.

وي با اشاره به كاربري هاي متنوع ون ايويكو ياد آور شد: با توجه به اينكه اين محصول به غير از كاربري مسافري، قابليت هايي نظير: آمبولانس، ‌ويژه مسافرتي، توريستي، تشريفات هتل ها و حتي حمل بار را دارد، در اين طرح به دو صورت با صندلی مسافری و بدون صندلی عرضه شده است.

ون ایویکو تولیدی شرکت زامیاد از تجهيزاتي چون موتور ديزل با مصرف سوخت بسيار كم، استاندارد آلایندگی (Euro4+DPF)، حجم موتور 3000 سي سي و توان 143 اسب بخار، با گیربکس 5 سرعته دستی، ارتفاع بلند 165 سانتيمتري داخل اتاق، ترمز ABS+EBD، دو درب باز شو عقب و درب كشويي بغل، سيستم تهويه هواي اتوماتيك با قابليت تقسيم در سراسر اتاق و ... بهره مي برد.

رضا تقوی با اشاره به اينكه متقاضيان خريد اين محصول مي توانند متناسب با ميزان پيش پرداخت هاي متنوع در اين طرح در زمان ثبت نام، از تخفيف هاي ويژه و استثنايي تا سقف 10 میلیون تومان برخوردار شوند، خاطرنشان كرد: شرکت زامیاد برای متقاضیانی که از تسهیلات لیزینگ استفاده مي كنند، این امکان را فراهم کرده است تا مراحل كاري خود را بدون نیاز به ارائه وثیقه ملکی و ضامن معتبر، انجام دهند. ضمن اینکه دوره پرداخت نیز برای متقاضیان 60 ماهه و با سود مناسب محاسبه شده است.

متقاضیان براي خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر از شرایط متنوع فروش، گستردگی خدمات پس از فروش در سراسر ایران و کیفیت به روز این محصول اروپایی مي توانند ضمن مراجعه به نمایندگی ها و عاملیت های مجاز فروش شرکت زامیاد در سراسر کشور و نمایشگاه مرکزی این شرکت به نشانی کیلومتر 16 جاده قدیم کرج- معاونت فروش و خدمات پس از فروش، با شماره های 44923272 و 44922934 -021 اداره بازاریابی شركت زامياد نیز تماس حاصل كنند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

شرایط متنوع فروش ون ایویکو آغاز شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است