Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

پيش فروش ایران خودرو فیروزه ای شد!

سه شنبه | ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۷:۰۳ | کد خبر: CP- ۴۰۴۳ | سرویس: شرایط فروش خودرو
کارپرس:
گروه صنعتي ايران خودرو در ادامه طرح هاي متنوع فروش خود، عرضه محصولات اين شركت در طرح جديد فروش فيروزه اي را آغاز مي كند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس،براي اين طرح جديد پيش فروش، 18درصد سود مشاركت،  به همراه هديه و تخفيف خريد محصول ايراني در نظر گرفته شده است.

در اين طرح پيش فروش، به ازاي هر ثبت نام، علاوه بر سود مشاركت، "هديه و تخفيف خريد محصول ايراني" نيز پرداخت مي شود.

در طرح فيروزه اي، هديه خريد محصول ايراني براي كليه محصولات قابل عرضه ايران خودرو پيش بيني شده و هموطنان مي توانند با پيش پرداخت 5، 10، 15، 20 يا 25ميليون تومان در اين طرح مشاركت كنند. زمان تحويل محصولات نيز از فروردين تا مهرماه سال آينده پيش بيني شده است و هديه خريد محصول ايراني،  نيز  بر اساس ميزان پيش پرداخت و زمان تحويل محصول تا سقف 750 هزار تومان خواهد بود.

نحوه مشاركت در اين طرح بدين شكل است كه مشتريان يكي از مضرب هاي 5ميليون توماني را واريز و زمان تحويل يكي از محصولات قابل عرضه را نيز بدون مشخص كردن نوع خودرو تعيين مي كنند. در زمان مقرر و پس از صدور دعوتنامه، مشتري مي تواند يكي از محصولات ايران خودرو را براي خريد انتخاب يا مشاركت خود در طرح را تمديد كند.

در صورت تصميم براي خريد، ‌مبلغ پيش پرداخت به اضافه 18درصد سود مشاركت و البته هديه و تخفيف خريد محصول ايراني، نيز محاسبه مي گردد. پس از آن مشتري با واريز مابه التفاوت وجه باقيمانده، خودروي انتخاب شده خود را تحويل مي گيرد.

پيش بيني مي شود اين طرح با توجه به تامين خواسته هاي مشتريان در خصوص محصولات مورد نياز و روش هاي فروش جذاب، بسيار مورد استقبال مشتريان قرار گيرد.

طرح فروش فيروزه اي محصولات ايران خودرو تا پايان مهرماه يا تا زمان تكميل ظرفيت محصولات ادامه خواهد داشت و هموطنان براي مشاركت در آن صرفا بايد به آدرس اينترنتي esale.ikco.ir مراجعه كنند.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پيش فروش ایران خودرو فیروزه ای شد!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است