Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
همراه با جدول؛

جزئیات پیش فروش هیوندای آی ۱۰ و آی ۲۰ کرمان موتور

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۳:۲۰ | کد خبر: CP- ۱۸۸۲ | سرویس: شرایط فروش خودرو
کارپرس:
جدول جزئیات پیش فروش دو محصول مشترک تولید داخل هیوندای و کرمان موتور منتشر شد.

به گزارش کارپرس، کرمان موتور که پیش از این از آغار پیش فروش دو محصول تازه وارد هیوندای آی 10 و آی 20 در هجدهم دی ماه خبر داده بود، اکنون جدول جزئیات پیش فروش این دو خودرو را منتشر کرده است.

بنا بر این گزارش، هیوندای آی 10 با قیمت مصوب 71.900.000 تومان و تخفیف 2 میلیون تومانی بصورت پیش فروش دو و چهار مرحله ای و موعد تحویل اسفند 95 ، اردیبهشت و همچنین خرداد 96 با سود مشارکت 20 و سود انصراف 14 درصد عرضه خواهد شد.

هیوندای آی 10 در شرایط دو مرحله ای با 26 میلیون تومان پیش پرداخت و مابقی هنگام صدور دعوت نامه و در شرایط 4 مرحله ای نیز مبلغ 12 میلیون تومان هنگام ثبت نام، 12 میلیون تومان مرحله ی دوم ، 12 میلیون تومان مرحله ی سوم و مابقی نیز هنگام صدور دعوت نامه به فروش می رسد.

i10 table

همچنین هیوندای آی 20 نیز با قیمت مصوب 81.900.000 تومان و تخفیف 3 میلیون تومانی بصورت پیشفروش دو و چهار مرحله ای و موعد تحویل اسفند 95 ، اردیبهشت و همچنین خرداد 96 با سود مشارکت 20 و سود انصراف 14 درصد عرضه خواهد شد.

در شرایط دو مرحله ای متقاضیان می بایست هنگام ثبت نام مبلغ 45 میلیون تومان و مابفی را نیز هنگام صدور دعوتنامه پرداخت نمایند. در شرایط 4 مرحله ای نیز مبلغ 15 میلیون تومان هنگام ثبت نام، 15 میلیون تومان در مرحله ی دوم، 15 میلیون تومان در مرحله ی سوم و مابقی وجه نیز هنگام صدور دعوت نامه قابل پرداخت خواهد بود.

i20 table

شایان ذکر است، خریدارانی که شرایط پرداخت چهار مرحله ای را انتخاب می کنند خودروی خود را در اردیبهشت با خرداد سال 96 دریافت خواهند کرد اما در صورت انتخاب شرایط دو مرحله ای امکان تحویل خودرو در اسفند 95 نیز وجود خواهد داشت.

 

جدول مشخصات فنی هیوندای آی 10:

hyundai i10 des

 

جدول مشخصات فنی هیوندای آی 20:

hyundai i20 des

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جزئیات پیش فروش هیوندای آی ۱۰ و آی ۲۰ کرمان موتور

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است