Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیرعامل کرمان موتور خبر داد:

فروش هیوندای آی ۲۰ و آی ۱۰ هجدهم دی ماه استارت می خورد

سه شنبه | ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۵ | کد خبر: CP- ۱۸۷۰ | سرویس: شرایط فروش خودرو
کارپرس:
پس از رخ نمایی دو محصول مشترک هیوندای و کرمان موتور در نمایشگاه کرمان، این شرکت زمان فروش و قیمت این محصولات را اعلام کرد.

به گزارش کارپرس، سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور، با اعلام این خبر از برنامه گسترده و زمان بندی شده کرمان موتور با هیوندای موتورز کره جنوبی در حوزه تولید محصولات جدید خبر داد و افزود: محصول هیوندای آی20 که در ایران تولید و عرضه خواهد شد مدل 2017 این خودروساز کره ای و محصول ویژه بازار اروپا است.

فیروزی با اشاره به توافق صورت گرفته بین کرمان موتور و هیوندای موتور در تابستان امسال، تصریح کرد: براساس این توافق، طرف کره ای متعهد به انتقال دانش فنی و تکنولوژی برای تولید و عرضه خودروهای روز هیوندای به کرمان موتور شده است.

وی در خصوص قیمت دو محصول هیوندای آی10 و آی20 نیز بیان کرد: خودروی هیوندای آی 20 با قیمت 86 میلیون و 900 هزار تومان و هیوندای آی 10 با قیمت 71 میلیون و 900 هزار تومان به بازار عرضه خواهند شد و در آغاز فروش این دو خودرو به مناسبت رونمایی از این دو محصول، تخفیفات ویژه ای به خریداران تعلق خواهد گرفت. وی همچنین یادآور شد: تمام خودروهای هیوندای آی20 و آی 10 با گیربکس اتوماتیک تولید و عرضه می شوند و بخشی از محصولات پیش فروش شده در ماه جاری، تا قبل از آغاز سال جدید تحویل خریداران خواهد شد.

h i10 i20 کپی

فیروزی مهمترین دغدغه مجموعه کرمان موتور و گروه صنایع خودروسازی کرمان در گام نخست را تولید خودروهای با کیفیت و به روز، و در گام دوم حفظ و افزایش اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید دانست تا ضمن برآورده ساختن نیاز مشتریان، شاهد توسعه صنعتی و اقتصادی میهن عزیزمان باشیم.

 

مشخصات فنی هیوندای آی 20:

hyundai i20 des

hyunday i20

hyunday i20 1

 

مشخصات فنی هیوندای آی 10:

hyundai i10 des

hyunday i10

 

hyunday i10 2

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فروش هیوندای آی ۲۰ و آی ۱۰ هجدهم دی ماه استارت می خورد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است