Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با ٣٥ میلیون تومان پیش پرداخت؛

طرح فروش اعتباری تاکسی سوناتا کلید خورد

دوشنبه | ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۳:۰۶ | کد خبر: CP- ۱۸۱۴ | سرویس: شرایط فروش خودرو
کارپرس:
هیوندای سوناتای هیبریدی با قیمت ١٦٥ تا ١٩٠ میلیون تومان و سه سال مجوز طرح ترافیک با شرایط فروش اعتباری رونمایی شد.
به گزارش کار پرس، جواد نفری مدیر فنی شرکت پاکرو (نماینده رسمی هیوندای کره) با اشاره به عرضه سوناتا هیبریدی با قیمت های ١٦٥ تا ١٩٠ میلیون تومان درسه مدل GLS، GL و GLS پلاس طی روزهای آتی خبر داد و گفت: کلیه مجوزهای لازم از جمله مجوز شماره گذاری برای این خودروها گرفته شده و منتظر مجوز سازمان حمایت برای فروش این خودروها هستیم.

وی با اشاره به اینکه مدل GL پایین ترین آپشن را دارد و دارای استانداردهای تاکسیرانی است، اضافه کرد: شهرداری به متقاضیان این خودرو برای استفاده بعنوان تاکسی ٣٠ میلیون تومان یارانه پرداخت می کند و همچنین با لیزینگی همکاری داریم که ١٠٠ میلیون تومان از بهای خودرو را لیزینگ می کند بنابراین امکان خرید این خودرو با ٣٥ میلیون تومان وجود دارد.

به گفته او این خودروها کاملا خودشارژ است و در صورتی که سیستم بنزینی دچار مشکل شود با شارژ کامل می توانذ ٧٠-٨٠ کیلومتر را بپیماید.

مهدی نعمتی، مدیرسرویس شرکت پاکرو نیز در این نشست با اشاره به ورود خودروهای هیبریدی با هدف کمک به کاهش آلودگی هوا، تصریح کرد:در گام اول در شهرهای شیراز، مشهد، تبریز، قم و تهران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ایجاد شده و متناسب با فرایند فروش شبکه گسترش می یابد.

وی با اشاره به اینکه اکنون ١٠٠ دستگاه خودرو در گمرک وحود دارد که منتظر مجوز سازمان حمایت برای فروش آنها هستیم، گفت:محموله ای شامل ٥٠٠ دستگاه نیز داریم و برنامه سال آتی فروش 5 هزار دستگاه تعیین شده است.

مدیرفروش سرویس پاکرو درادامه از برنامه ریزی برای توزیع موتور سیکلت های برقی، و توزیع خودروهای هیبریدی سایر برندها از جمله کیا خبر داد.

امیر حسین مفتخر مدیر قطعات شرکت پاکرو نیز از انجام اقدامات لازم برای تامین قطعات مورد نیاز برای مشتریان خبر داد و خاطرنشان کرد: خودروهای هیبریدی دارای هفت سال گارانتی هستند و با قیمتی معادل قیمت بنزینی به فروش می رسند.

 

منبع : اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

طرح فروش اعتباری تاکسی سوناتا کلید خورد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است