Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
توسط رنا استارت خورد:

طرح عید تا عید ویژه خدمات رایگان خودروهای الوند

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۶:۵۴ | کد خبر: CP- ۳۷۴۷ | سرویس: سایپا
کارپرس:
مدیر شبکه و آموزش نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا از اجرای طرح مشترک ارائه خدمات و قطعات رایگان به کامیونت الوند خارج از دوره گارانتی خبر داد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، محمد رضا مهری ضمن بیان مطلب فوق افزود: این طرح به مناسبت اعیاد قربان و غدیر از تاریخ 11 لغایت 23 شهریور در 21 نمایندگی منتخب شرکت خدمات فنی رنا برگزار می شود. میزان پراکندگی کامیونت های الوند و میزان پذیرش نمایندگی ها در انتخاب نمایندگی ها برای اجرای این طرح مد نظر قرار گرفته است.

وی هدف از برگزاری این طرح را ارتقا رضایت مندی مشتریان و دارندگان  خودروهای الوند شرکت سایپا دیزل، ارتقا سهم بازار خدمات و رونق کسب و کار نمایندگان و افزایش وفاداری مشتریان دانست و گفت: شرکت خدمات فنی رنا همواره در مسیر مشتری مداری و ارائه خدمات ویژه برای مشتریان پیش قدم بوده و موفقیت های چشمگیری نیز به دست آورده که این موضوع مسئولیت این شرکت و نمایندگی های مجاز را بیش از پیش کرده است.

مدیر شبکه و آموزش نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا  افزود: دارندگان خودروهای الوند خارج از دوره گارانتی می توانند با مراجعه به نمایندگی های منتخب شرکت رنا در سراسر کشور از خدمات تعویض فیلتر گازوئیل و فیلتر آبگیر گازوئیل به صورت رایگان در صورت تعویض روغن و فیلتر روغن به هزینه مشتری بهره مند شوند.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

طرح عید تا عید ویژه خدمات رایگان خودروهای الوند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است