Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

بازدید مدیرعامل سایپا از کارگاه مدیریت تجربه مشتریان مشهد

جمعه | ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۹ | کد خبر: CP- ۳۵۵۰ | سرویس: سایپا
کارپرس:
همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، دکترجمالی ضمن حضور در محل برگزاری دومین کارگاه مدیریت تجربه مشتریان (CEM) با مشتریان گروه سایپا دیدار کرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، در این دیدار که سایر مدیران ارشد گروه نیز حضور داشتند، گزارشی از روند اجرای پروژه ،نحوه طراحی پرسشنامه و تحلیل اطلاعات دریافتی ارائه شد. گفتنی است پروژه مدیریت تجربه مشتریان به عنوان یکی از بروز ترین روش های ارتباطی با مشتریان است که توسط گروه خودروسازی سایپا اجرا می گردد.
 
در این پروژه مشتریان علاوه بر آشنایی با برند و شرکت سایپا دریک فضای صمیمی به ارائه نظرات خود در چرخه خرید و بکارگیری محصولات و خدمات این گروه می پردازند. دریافت و بکار گیری این نظرات به گروه سایپا این امکان را می دهد تا ضمن بهبود کیفیت محصولات خود، خدماتی منطبق با درخواست های مشتریان ارائه نموده و شاهد رضایت بیش از پیش مشتریان خود باشد.
   


با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

بازدید مدیرعامل سایپا از کارگاه مدیریت تجربه مشتریان مشهد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است