به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس ،معاونت بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: شرکت سایپا خود را در مقابل تعهدات به مشتریان مسئول می داند و قویا" اعلام می نماید که کم کردن کیف آچار و مقدار بنزین به هنگام تحویل به مشتری به هیچ وجه صحت ندارد و در صورت نبودن ضبط صوت در خودرو پراید مطمئنا تمام قیمت آن به مشتری برگردانده می شود که به پیوست نمونه ای از فاکتورهای صادر شده در خصوص عودت مبلغ کسری قطعه جهت روشن شدن افکار عمومی ارسال می شود.
برپایه این گزارش، رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان به دقت توسط دستگاه های ذی ربط و همچنین شرکت سایپا کنترل می شود و افزایش شاخص های رضایت مندی مشتریان گروه سایپا اعلام شده توسط بازرسین مستقل، نشان دهنده این موضوع است.
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان