Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با دو ستاره کیفی؛

تیبا ارتقاع درجه یافت!

پنج شنبه | ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۷:۰۱ | کد خبر: CP- ۳۴۷۳ | سرویس: سایپا
کارپرس:
براساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI) در خصوص ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل، تیبا از محصولات گروه خودروسازی سایپا موفق به دریافت دو ستاره کیفی شده است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، در جدیدترین ارزیابی های صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مربوط به تیرماه 96 در بین خودروهای ساخت داخل و در رده  قیمتی پایین تر از 25 میلیون تومان، تیبای سایپا دو ستاره کیفی را کسب نموده و با افزایش کیفیت از یک ستاره به دو ستاره کیفی ارتقا یافت.
 
براساس این گزارش، تیبا اولین محصول ملی گروه خودروسازی سایپا است که توانست در تیرماه امسال نسبت به ماه های قبل با انجام فعالیت های کیفی در فرایند تولید و نظارت بر افزایش کیفیت قطعات ازسوی واحدهای ذی ربط در سایپا، از رشد کیفی خوبی برخوردار شود.

گفتنی است در این ارزشیابی صورت گرفته ، محصولات دیگر گروه خودروسازی سایپا در بخش خودروهای گروه سبک و سواری مانند کیاسراتو در رده قیمتی 75 میلیون تا یکصد میلیون تومان، رنوساندرو و پارس تندر از محصولات پارس خودرو در رده قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان، با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولید داخل را در تیرماه سال جاری به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش خودروهای گروه سنگین، کشنده های ولوو FH460  و FH500 از محصولات سایپادیزل همانند ماه های گذشته با دریافت 4 ستاره کیفی به عنوان باکیفیت ترین خودروهای تجاری ساخت داخل معرفی شده اند.




 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تیبا ارتقاع درجه یافت!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است