Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
وزیر تعاون تاکید کرد:

هم توانمند سازی نیازمندان و هم اشتغال و تولید خودروسازان

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۵:۴۹ | کد خبر: CP- ۳۳۰۹ | سرویس: سایپا
کارپرس:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تفاهم نامه سه جانبه گروه خودرو سازی سایپا، کمیته امداد و صندوق کار آفرین امید گام مهمی در توانمند سازی افراد جامعه است و در این تفاهم نامه کمک به اشتغال و تولید خودروسازان و قطعه سازان، توانمندسازی خانواده ها و یاری رسانی به شبکه توزیع روستایی مد نظر است و توانستیم در چارچوب حل مشکلات جامعه روستایی که یکی از آنها مساله حمل و نقل است، گام برداریم.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم آغاز واگذاری پنج هزار دستگاه وانت به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سیاست آینده دولت واگذاری امور به سازمان های مردم نهاد است و برنامه امروز رونمایی از یک نماد همکاری است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهمترین سیاست رفاهی دولت، توانمندسازی افراد و حرکت به سمتی است که دیگر شاهد فقر مطلق در جامعه نباشیم.

ربیعی ضمن یادآوری سیاست مبارزه با فقر مسکن، آموزش و درمان در دولت یازدهم خاطرنشان کرد: مبارزه با فقر درآمدی، مشکلات تغذیه و ایمنی در آینده دنبال خواهد شد.

در ادامه این مراسم پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: توافق سه جانبه در ماه مبارک رمضان بین کمیته امداد، شرکت زامیاد و صندوق کارآفرینی امید برای اجرای این طرح امضا شد و امروز هم عملیاتی شدن آن را شاهد هستیم که سهم کمیته امداد آورده نقدی 500 میلیارد ریالی است.

به گفته فتاح ، سهم صندوق کارآفرینی امید 2 برابر این رقم به میزان یکهزار میلیارد ریال است که همه این مبالغ به صورت قرض الحسنه تامین شد و تسهیلات تا چهار ماه تنفس دارد و قرار شده شرکت زامیاد وانت ها را در ماه های آینده تحویل دهد.

وی افزود  : پنج هزار دستگاه وانت زامیاد تحویلی به روستاها می رود و این یک حرکت جهادی در سال مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) یادآور شد: افراد شناسایی شده از این قابلیت برخوردارند که پنج هزار خانواده را از تحت پوشش کمیته امداد خارج کنند.

اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید هم گفت: با تامین مالی این طرح انتظار می رود این صندوق بتواند در ساماندهی شبکه توزیع و حمل و نقل کشور موثر واقع شود و با توانمندسازی اعضای جامعه هدف کمیته امداد در بهبود فضای کسب و کار نقش آفرین باشد.

در این مراسم فریدون حمیدی مدیرعامل شرکت زامیاد گزارشی از روند تولید شرکت زامیاد ارائه داد و  افزود: سه هفته پیش قرارداد اجرای این برنامه به امضا رسید و کمیته امداد هم مصمم است تا طرح واگذاری پنج هزار دستگاه وانت زامیاد را در مدت 2 ماه اجرایی سازد.

مدیرعامل شرکت زامیاد یادآور شد: این شرکت برای واگذاری پنج هزار دستگاه دیگر از این وانت ها به کمیته امداد در مرحله دوم آمادگی دارد.

در انتها مراسم به 15 نفر از مدد جویان کمیته امداد امام خمینی ( ره ) بصورت نمادین سویچ و مدارک خودرو ها تحویل داده شد.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

هم توانمند سازی نیازمندان و هم اشتغال و تولید خودروسازان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است