Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
طی مراسمی آغاز شد؛

تحويل ۵۰۰۰ وانت زامياد به مددجويان كميته امداد

سه شنبه | ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۵ | کد خبر: CP- ۳۳۰۵ | سرویس: سایپا
کارپرس:
مراسم آغاز واگذاری ۵ هزار دستگاه وانت شرکت زامیاد از شرکت های گروه خودروسازی سایپا به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز با حضور علی ربیعی، وزیر کار و رفاه اجتماعی ، پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا و اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید برگزار شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس،مهدی جمالی در آغاز این مراسم گفت: ۵ هزار دستگاه وانت زامیاد به مددجویان کمیته امداد اهداء می شود و این واگذاری از امروز آغاز شده است.

مدیر عامل گروه سایپا تاکید کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید_ اشتغال فرصت خوبی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و صندوق کار آفرینی امید برای مددجویان عزیزی که کمترین فرصت و شرایط کاری را دارند ایجاد شده است.

دکتر جمالی با بیان اینکه خودروهای تحویلی به مددجویان با 2.5 میلیون تومان تخفیف عرضه می شود تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا در راستای مسئولیت های اجتماعی خود گام های خوبی برداشته و این اقدام در جهت اشتغال و کسب و کار به صورت مستقیم با مددجویان و خانواده آنان مرتبط است که قطعا با خیر و برکت همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور ٦ میلیون خودرو متعلق به محصولات تولیدی سایپا است، گفت: ٥٠ درصد  از کل محصولات تولیدی در چرخه حمل و نقل فعال هستند و برای دو محصول وانت نیسان زامیاد و پراید هیچ جایگزینی وجود ندارد و همکاران ما در گروه سایپا در تلاش هستند تا خودروهای جایگزین برای این دو محصول معرفی شود .

جمالی در خصوص توسعه محصول در سایپا گفت: در گروه سایپا پلتفرم های کاملا ایرانی طراحی شده است که ظرف سال آینده حداقل 4 محصول جدید وارد بازار خواهد شد.

مدیرعامل گروه سایپا با اشاره به برگزاری مجمع سایپا  طی روزهای آینده گفت: بعد از تحریم ها در سال های ٩٣ و ٩٤ سایپا با ٥ هزار میلیارد تومان زیان انباشته روبه رو بود و تولید شرکت به یک سوم کاهش یافت. اکنون این زیان انباشته به سود ٦٥٠ میلیارد تومانی تبدیل شده است.

 جمالی ضمن اشاره به بازگشایی نماد سایپا طی روزهای آینده گفت:  به دلیل اینکه در یکی دو سال گذشته تحولات اساسی در این شرکت اتفاق افتاده و به دنبال آن عدد خیره‌کننده‌ای را به عنوان تعدیل مثبت ارائه کردیم ، سازمان بورس در خصوص نماد سایپا نیاز به توضیحاتی داشت که بسته شد و امیدواریم که به زودی قبل از برگزاری مجمع نماد بازگشایی شود.

مدیرعامل گروه سایپا درباره زمان عرضه خودروی کوییک اظهار کرد: پیش‌فروش کوییک به زودی آغاز خواهد شد و به دنبال آن تحویل این خودرو صورت می‌گیرد.

وی در مورد آخرین وضعیت مذاکره با شرکت نیسان نیز اظهار کرد: سایپا در گذشته شریک انحصاری نیسان در ایران بود و به دلیل تحریم‌ها این همکاری قطع شده است. در حال حاضر نیز مشغول مذاکره برای آغاز مجدد همکاری و تولید مدل‌های جدید نیسان در ایران هستیم که به زودی به نتیجه خواهد رسید.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تحويل ۵۰۰۰ وانت زامياد به مددجويان كميته امداد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است