به گزارش کارپرس، مدیر امور مشتریان سایپا با تاکید بر اولویت کاری مهم سایپا تصریح کرد: توسعه محصول یکی دیگر از اولویت های سایپا محسوب می شود، بنا بر این سایپا می کوشد سالانه حداقل یک محصول جدید را به بازار خودروی کشور معرفی کند. همچنین این شرکت در تعامل با چندین شرکت خودروسازی بین المللی توسعه ی محصولات خود را پیش خواهد برد.
شایان ذکر است، گروه خودرو سازی سایپا در دومین نمایشگاه خودروی ارومیه در 2100 متر مربع حضور چشمگیری داشته است. این شرکت طیف گسترده ای از محصولات سبک و تجاری سنگین خود را در این رویداد به نمایش گذاشته است.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان