Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیر CRM سایپا تاکید کرد:

مشتری مداری مهمترین اولویت گروه سایپا

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۴ | کد خبر: CP- ۳۲۵۲ | سرویس: سایپا
کارپرس:
عباس صفری در مراسم افتتاح نمایشگاه ارومیه توجه به خواسته های مشتریان را مهمترین اولویت کاری سایپا عنوان کرد.

به گزارش کارپرس، مدیر امور مشتریان سایپا با تاکید بر اولویت کاری مهم سایپا تصریح کرد: توسعه محصول یکی دیگر از اولویت های سایپا محسوب می شود، بنا بر این سایپا می کوشد سالانه حداقل یک محصول جدید را به بازار خودروی کشور معرفی کند.  همچنین این شرکت در تعامل با چندین شرکت خودروسازی بین المللی توسعه ی محصولات خود را پیش خواهد برد.

شایان ذکر است، گروه خودرو سازی سایپا در دومین نمایشگاه خودروی ارومیه در 2100 متر مربع حضور چشمگیری داشته است. این شرکت طیف گسترده ای از محصولات سبک و تجاری سنگین خود را در این رویداد به نمایش گذاشته است.

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مشتری مداری مهمترین اولویت گروه سایپا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است