Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
جمالی تاکید کرد:

آینده ی درخشانی برای سایپا رقم خواهد خورد

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۷:۰۷ | کد خبر: CP- ۳۰۰۷ | سرویس: سایپا
کارپرس:
خوشبختانه سایپا امروز در مسیر رشد و تعالی است و قاعدتا دراین مسیر ارتقای بهره وری یکی از پایه های اساسی است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، دکتر مهدی جمالی مدیرعامل گروه سایپا با بیان مطلب فوق، گفت: در مسیر تعالی سایپا، ارتقای بهره وری یکی از پایه های اساسی است که در همه بخشهای سایپا اعم از منابع انسانی، تکنولوژی های جدید و کاهش هزینه ها، فعالیت های خیلی خوبی در سطح گروه انجام شده است.

جمالی افزود: بزرگترین امتیاز گروه سایپا در بخش ارتقای بهره وری آن است که نیروهای جوان و فعالی در همه شرکت های زیرمجموعه به صورت رقابتی فعالیت ها را پیش می برند وتلاش آنان به ما انگیزه ای داد تا بتوانیم توسعه و ارتقای بهره وری را فعال تر از گذشته پیگیری کنیم و از همه مدیران شرکت هامی خواهم که بخش توسعه بهره وری شرکت ها را جدی بگیرند.

وی تاکید کرد: آن چیزی که اکنون در زمینه توسعه شرکت نیازداریم، ارتقای بهره وری در همه زمینه ها اعم از امکانات، منابع انسانی، تکنولوژی و منابع دیگر است.

مدیرعامل سایپا تصریح کرد: اطمینان دارم فعالیت های توسعه بهره وری که در گروه سایپا شروع شده و شکل خوبی به خود گرفته است، آینده درخشانی را برای گروه سایپا رقم خواهد زد.

جمالی خاطرنشان کرد: اگر نهایت بهره وری را سودآوری شرکت تلقی کنیم، اصل اساسی ادامه حیات شرکت را سودآوری طراحی کردیم و به همه معاونان و مدیران شرکت اعلام کردم که سایپا از سال 96باید مجموعه ای باشد با سودآوری عملیاتی و این یعنی افزایش بهره وری در همه بخشها باید صورت گیرد.

وی گفت: قاعدتا بدون بهره وری نخواهیم توانست به سودآوری برسیم و سودآوری هدف بهره وری است و با توجه اینکه توانستیم در همه زمینه ها بهره وری را ارتقاء دهیم، آینده بسیار خوبی در انتظار مجموعه سایپا است.

جمالی تاکید کرد: در سایپا با توجه به شتاب روند توسعه محصول باید بهره وری را از همین امروز طراحی کنیم و در افزایش تولید نیز باید بهره وری را به سرعت طراحی و ارتقا دهیم البته با توجه به تلاش هایی که در حوزه بهره وری و سودآوری در سایپا انجام می شود، آینده بسیار خوبی در انتظار سایپا است.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آینده ی درخشانی برای سایپا رقم خواهد خورد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است