Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
طی پیامی؛

مدیر ارتباطات سایپا روز روابط عمومی را تبریک گفت

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۳ | کد خبر: CP- ۲۹۱۳ | سرویس: سایپا
کارپرساحد میرزایی:
27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا با رویکردی دقیق تر به نقش و جایگاه پر اهمیت روابط عمومی در سازمان پرداخته شود.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، براساس شعار روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات با عنوان "داده های بزرگ برای تاثیر بزرگ "، اهمیت تجزیه و تحلیل داده ها در تصمیم گیری های ملی، منطقه ای و بین المللی بیش از پیش آشکار می شود. روابط عمومی ها علاوه بر ارتباط موثر و دوجانبه با رسانه ها و ایفای نقش اطلاع رسانی برای سازمان ها، در افزایش آگاهی های عمومی و فرهنگ سازی در حوزه رفتار اجتماعی نقش تعیین کننده و مهمی دارند.

در اختیار داشتن داده های مفید و گسترده در امر روابط عمومی و ارتباطات، اساس عملکرد موثر حوزه های روابط عمومی و ارتباطات در سازمان ها است. از این رو جمع آوری اطلاعات دقیق و جامع برای تصمیم گیری های منطقی تر که منتج به رشد و بهبود کیفیت در عملکرد سازمان شود، امری ضروری است.
امروزه روابط عمومی هر سازمان نقش موثری در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک دارد. تلاش روابط عمومی ها در استفاده از ابزارهای نوین ارتباطات و فناوری های پیشرفته اطلاع رسانی در برهه حساس فعلی با توجه به سرعت تغییر در روش ها و پیشرفت ابزارهای اطلاع رسانی بیشتر از هر زمان دیگر اهمیت دارد و توجه به محیط های برون سازمانی و عوامل درون سازمانی از شاخصه های روابط عمومی هوشمند است و در راستای انتقال صحیح اخبار و داده ها با حضور شبکه های مجازی، سرعت و دقت باید همراستا با یکدیگر مورد نظر قرار گیرند.

با توجه به انواع ابزارها و فناوری های پیشرفته انتقال اخبار و داده ها به صورت آنلاین، چنانچه روابط عمومی ها نتوانند خودشان را با پیشرفت های جهانی همراه سازند به یقین در آینده ای نزدیک به واحدی ناکارآمد و غیرموثر تبدیل خواهند شد و برای بقای آن ها باید به دنبال توجیه منطقی در سازمان ها باشیم. از اینرو ضرورت دارد همه روابط عمومی ها در سازمان های عمومی، دولتی و بخش خصوصی به سرعت خودشان را با سرعت پیشرفت و توسعه در جهان توسعه یافته همراه نموده و ضمن ارتقاء بهره وری در حوزه منابع انسانی، ابزارها و روش ها، به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات روز مجهز گردیده و دانش های کاربردی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات را در عرصه عمل نهادینه کنند تا بتوانند ابزارهایی قدرتمند در خدمت سازمان، مدیران، ذی نفعان و مردم باشند. از طرفی باید نقش تاثیرگذار و هدایتگرانه روابط عمومی ها در تامین منافع مشتریان و ذی نفعان در شرکت های تولیدی مدنظر قرار گیرد چرا که در صورت ایفای نقش صحیح روابط عمومی، سازمان در مسیر رشد و بالندگی و بهره وری مطلوب قرار می گیرد.

شایسته است رویکرد هوشمندانه در عملکرد و فعالیت های روابط عمومی ها، همچنان از سوی مدیران و کارکنان حوزه های روابط عمومی با جدیت پیگیری و دنبال شود تا سازمان، ذی نفعان و جامعه به این باور برسند که روابط عمومی ها نوک پیکان پیشرفت و توسعه هستند.
اینجانب به سهم خود با قدردانی از کوشش های علمی و عملی همه تلاشگران عرصه روابط عمومی و ارتباطات، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را گرامی داشته و آرزو می کنم روابط عمومی و ارتباطات به جایگاه اصلی خویش در عرصه های علمی، صحنه های کار و تلاش و فعالیت های اجتماعی دست یابند.

                                                                                                                       
                                                                                       




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مدیر ارتباطات سایپا روز روابط عمومی را تبریک گفت

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است