Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

اعطای ۴ ستاره کیفی به سراتوی سایپا

سه شنبه | ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۶:۵۸ | کد خبر: CP- ۲۶۸۵ | سرویس: سایپا
کارپرس:
براساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اسفندماه 95 ، خودرو کیاسراتو و ساندرو از تولیدات گروه سایپا موفق به اخذ 4 ستاره کیفی شدند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، در گزارش اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اسفند ماه سال گذشته، تنها خودرو سراتو از سایپا موفق به ارتقای کیفیت شده و همراه با خودرو ساندرو توانسته بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص داده و حائز 4 ستاره کیفی شود.

بر اساس این گزارش در این ارزشیابی خودروهای CS35 چانگان، برلیانس H330 ، پارس تندر و تندر 90 پارس خودرو نیز از محصولات گروه خودروسازی سایپا از 3 ستاره کیفی در اسفندماه 95 برخوردار شدند.

بر پایه این گزارش در بخش خودروهای گروه سنگین، کشنده های ولوو FH 500 و FH 460 از تولیدات شرکت سایپادیزل نیز 4 ستاره کیفی را در ماه های بهمن و اسفند ماه 95 به خود اختصاص داده اند.

گفتنی است افزایش کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا بر اساس تاکید مدیرعامل گروه سایپا و در راستای کیفی سازی محصولات انجام شده است و این روند برای سایر محصولات این گروه در حال انجام است و قطعا در بررسی های آتی این شرکت افزایش کیفیت محصولات سایپا صورت خواهد پذیرفت.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اعطای ۴ ستاره کیفی به سراتوی سایپا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است