Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیر عامل رنا:

رضایت مشتری در گرو تامین به موقع قطعات است

دوشنبه | ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۶:۵۵ | کد خبر: CP- ۲۶۷۵ | سرویس: سایپا
کارپرس:
رانا امیداوار است با سفارش گذاری هدفمند بتواند نسبت به توزیع هر چه بهتر قطعات اصلی در سطح کشور و افزایش رضایت مندی مشتری گام بلندی بردارد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، نشست صمیمانه مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت خدمات فنی رنا با مدیران نمایندگی های خدمات پس از فروش وعاملیت های مجاز فروش قطعه برگزار شد.

در این مراسم مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا ضمن تبریک سال نو گزارشی از عملکرد سال 95 در زمینه فروش قطعات و خدمات پس از فروش ارائه و برنامه های سال جاری را تشریح کرد.

علی حداد در خصوص رونق کسب و کار شرکت و همچنین نمایندگان گفت: سال جاری را با اصلاح رویه سفارش گذاری و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌ها پیش خواهیم برد و امید است با سفارش گذاری هدفمند که توسط نمایندگان صورت پذیرفته است، بتوانیم نسبت به توزیع هر چه بهتر قطعات اصلی در سطح کشور و افزایش رضایت مندی مشتری گام بلندی برداریم. همچنین جهت افزایش سهم بازار، توزیع قطعات برند 2 با کیفیت قطعه اصلی و راه اندازی سیستم حداقل موجودی تعمیراتی در نمایندگی ها که کاهش کمبود قطعات را منجر می شود، در دستور کار قرار دارد و در این حوزه نمایندگی ها نقش پررنگ تری خواهند داشت.

مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا در ادامه یادآور شد: نمایندگان متولی اصلی کسب سهم بازار هستند و در همین راستا تمامی نمایندگی ها باید جهت برگشت مشتریان در دوران وارانتی به شبکه نمایندگی ها تلاش کنند. خدمات و توسعه فروش قطعات مصرفی در دوران وارانتی خودرو، مدیریت بر قیمت قطعات با نگرش کمک به مصرف کننده نهایی و درآمدزایی بیشتر بر اساس توسعه سهم بازار قطعات از جمله مهم ترین مواردی هستند که در دستور کار قرار دارد.

حداد در خصوص اهمیت رضایت مشتری گفت: تامین به موقع قطعات مهمترین عامل رضایت مشتری می باشد که در این راستا با شرکای تجاری مذاکراتی صورت گرفته است تا با ارسال به موقع قطعات موجبات رشد و تعالی شرکت خدمات فنی رنا را فراهم آوریم. به منظور افزایش رضایت مشتریان، برنامه ریزی های لازم جهت ایجاد باشگاه مشتریان و در پی آن شناسایی مشتریان وفادار و ارائه خدمات ویژه به آنها در سال جاری صورت پذیرفته است.

وی در پایان تصریح کرد: کاهش زمان تعمیرات و توسعه امداد جاده‌ای از دیگر برنامه‌های سال جاری شرکت خدمات فنی رنا اشد و امید است در سال جاری با تلاش و همت مضاعف یکایک اعضای خانواده بزرگ شرکت خدمات فنی رنا در سراسر کشور در جهت تحقق اهداف تعیین شده گام برداشته و همچون گذشته در عرصه خدمات پس از فروش خودروهای تجاری بدرخشیم.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رضایت مشتری در گرو تامین به موقع قطعات است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است